Toon posts:

HD-Bracket>> Waar te koop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht naar andere topics die over dit onderwerp gingen. Maar daar vroegen ze niet specifiek naar een bracket. Ik had eerst ook pcies zo eentje maar die is kapot gegaan. Maar nu wil ik weten waar deze in de Omgeving Utrecht zoal te koop zijn. Want ik heb hem hard nodig. Ik ben weleens op stap geweest en wat rond gevraagd maar bijna niemand weet het ongeveer waar ze te koop zijn. Ik hoop dat jullie meer weten :)

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/jelle_balk/hdslay.jpg

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-04 16:04
First of all, niet je naam en bedankt onder je post zetten,

On topic :

Ik heb het altijd SUPER lastig gevonden om weer een bracket te vinden die gelijk is aan een type wat ik al had... Het kwam er bij mij op neer om gewoon 2 (of meer) nieuwe te kopen. Die dingen zijn toch niet zo duur, 30 piek heb je ze al geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 11:02 schreef XTracer het volgende:
First of all, niet je naam en bedankt onder je post zetten,

On topic :

Ik heb het altijd SUPER lastig gevonden om weer een bracket te vinden die gelijk is aan een type wat ik al had... Het kwam er bij mij op neer om gewoon 2 (of meer) nieuwe te kopen. Die dingen zijn toch niet zo duur, 30 piek heb je ze al geloof ik.
Ja, maar onze hele vrienden groep heeft dezelfde dus als we die allemaal moeten omwisselen :D Snappie, als het voor mezelf was dan had ik ook niet moeilijk gedaan

Verwijderd

Is dat toevallig een data express bracket?? voor UW SCSI??

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 11:21 schreef Dirk_Hendrik het volgende:
Is dat toevallig een data express bracket?? voor UW SCSI??
Nee, hij is gewoon IDE.

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Die heb ik ook, ik dacht dat ze bij Gistron te koop waren, kan iemand dat even bevestigen?

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03 17:55
gewoon naar de eerste beste compu zaak lopen en kijken of ze het heben ze heben meestal meer dan je verwacht
gaat zelf zo ook eens kijken in Amsterdam naar zo'n ding.
probeer die nieuwe Mycom in Uthrecht eens.....

Verwijderd

Gistron verkoopt ze volgens mij.
Ik heb ze ook gezien bij Display
Pagina: 1