Toon posts:

[Red Carpet] Dependency errors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik klik op "Update now" krijg ik onmiddelijk een lijstje dependency errors voorgeschoteld. :?
Ik ben geabonneerd op Ximian Gnome & Red Hat 7.3.
Kan iemand me a.u.b. helpen?

Alvast bedankt. :)

Verwijderd

Ik heb ook RH-7.3 + Ximian - werkt perfect. Welke dependency errors krijg je? Heb je wel Red Carpet voor RH7.3 gedownload?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook RH-7.3 + Ximian - werkt perfect. Welke dependency errors krijg je?
Aangezien het lijstje tegen kopiëren beveiligd is, kan ik het helaas niet posten. :(
Heb je wel Red Carpet voor RH7.3 gedownload?
ja

Zou het misschien dit kunnen zijn?
Ik heb wel de standaard versie...

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 12:06
Direct na upgrade naar Redhat 7.3 kreeg ik hetzelfde probleem met perl-Digest-MD5-2.20-1.i386.rpm. Deze heb ik toen met de hand geupgrade en daarna was het probleem weg.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 16:31 schreef riddles het volgende:
Direct na upgrade naar Redhat 7.3 kreeg ik hetzelfde probleem met perl-Digest-MD5-2.20-1.i386.rpm. Deze heb ik toen met de hand geupgrade en daarna was het probleem weg.
Kan je a.u.b. eens uitleggen hoe je dit precies moet doen via console?

Dank bij voorbaat. :)

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 15:13 schreef TheCore het volgende:
Kan je a.u.b. eens uitleggen hoe je dit precies moet doen via console?

Dank bij voorbaat. :)
Die updates kun je downloaden van de redhat errata site (zie www.redhat.com). Dan kun je gewoon "rpm -Uvh blaat.i386.rpm" intypen, en dan wordt ie ook geupgrade. Volgende keer zal Red Carpet dus zien dat je een nieuwere versie hebt en heb je dat probleem niet meer.

[edit]
ff opgezocht: ftp://updates.redhat.com/7.3/en/os/i386/perl-Digest-MD5-2.20-1.i386.rpm

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 15:22 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

Die updates kun je downloaden van de redhat errata site (zie www.redhat.com). Dan kun je gewoon "rpm -Uvh blaat.i386.rpm" intypen, en dan wordt ie ook geupgrade. Volgende keer zal Red Carpet dus zien dat je een nieuwere versie hebt en heb je dat probleem niet meer.

[edit]
ff opgezocht: ftp://updates.redhat.com/7.3/en/os/i386/perl-Digest-MD5-2.20-1.i386.rpm
There are zero updates available for your system, totalling 0 bytes of data to be downloaded. *D
Pagina: 1