nieuw moederbord en volop problemen

Pagina: 1
Acties:

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
ik heb dus pas een nieuw moederbord gekocht, de msi 645 ultra met een p4 1,6A. Nu is dus het probleem dat mn scsi kaart ineens blijft hangen.Als ik die eruit haal dan geeft mn Ata133 controller aan dat hij geen schijven kan vinden maar de schijven hangen er goed aan en ze hebben ook stroom

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Master/Slave settings goed staan?
SCSI bus getermineerd?

• maddog_rvo
het werkte hiervoor op mn ander moederbord wel, na het omwisselen van het mbord ging de boel fout, ik heb alleen de pci kaarten losgehaald van het moederbord maar de kabels heb ik gewoon laten zitten

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 22:48

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Geen IRQ conflicten? ook als je pc helemaal leeg is en alleen de scsi kaart erin zit heb je deze problemen?

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• maddog_rvo
hmm dat zal ik vanavond wel ff proberen, ik zit nu op mn werk dus. (heb er wel goed op gelet dat ik geen gesharede pci slots heb gebruikt)

• maddog_rvo
pci kaarten in andere volgorde gedaan en toen werkte alles weer maar nu start w2k nog niet op ook niet als ik hem opnieuw installeer elke keer als ik dan de scsi kaart installeer blijft ie daar op hangen.

Mijn scsi kabel is waarschijnlijk kapot, maar als ik geen schijven aan bus1 heb hangen moet w2k toch wel verder kunnen gaan.

Iemand nog ideen hoe ik w2k kan gaan booten met scsikaart in mn pc??
Pagina: 1