Kan je van een bestaande Divxfilm de gesproken taal wijzigen in een andere taal. Voorbeeld: Een engels gesproken film moet een nederlands gesproken film worden. Tevens de vraag waar je de andere taal kunt downloaden ??
de stemmen veranderen in andere taal wil zoeizo niet..
ondertitels daarin tegen kan je downen van :
<font color=red>KNIP SUBS LINK</font>
edit:
shit link werkt niet.. check de url thuis wel ff zit nu op school
Lijkt me niet dat dit kan... het geluid zit gewoon bij de film... geloof wel dat je bij microdvd een extra geluidsfile kan kiezen (maar of dat werktOp donderdag 30 mei 2002 10:35 schreef Reliant het volgende:
Kan je van een bestaande Divxfilm de gesproken taal wijzigen in een andere taal. Voorbeeld: Een engels gesproken film moet een nederlands gesproken film worden. Tevens de vraag waar je de andere taal kunt downloaden ??
Volgens mij zijn die files ook bijna nergens te krijgen, misschien wel in het duits want die doen alles nasynchroniseren.... voor Nederlands kun je beter subtitles downloaden maar daar mag ik geen links van geven (copyrights
Ik denk dus dat er op die geluidsfiles ook copyrights zitten.
Geen links geven... is illegaalOp donderdag 30 mei 2002 10:36 schreef BrEeZeR het volgende:
[knip]
edit:
Link werkt niet... maar misschien voor mensen die hierna gaan posten
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Zo zou ie moeten kloppen:Op donderdag 30 mei 2002 10:36 schreef BrEeZeR het volgende:
edit:
Hail to the king baby!
Open sollicitatie naar een OW?Op donderdag 30 mei 2002 10:48 schreef urk_forever het volgende:
[..]
Zo zou ie moeten kloppen:
[knip]
Kan me voorstellen dat iemand niet weet dat subtitles copyrighted zijn maar ik zeg het nog in de post boven die van jou...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Nee dat kan niet en je mag hier niet vragen naar plaatsen waar je andere talen kan downloaden. Net zoals vragen naar subtitles. Die zaken zijn copyrighted.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()