Toon posts:

Mijn vraag in PSN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dus een vraag over terminal services wat niet helemaal lekker werkte, ik had geen idee waar ik hem neer moest zetten, dus ik heb hem maar in psn neergezet (networking & servers komt wel aardig overeen met terminal services of ligt dat aan mij :?),

In elk geval, ik kom terug en vervolgens zie ik dat mijn topic gesloten is :(

Verplaats hem dan, als ie daar niet thuis hoort, en de vraag lijkt me toch redelijk duidelijk, zon zinnetje ergens onderaan, met zo'n ":?" teken erachter :+

Voor de duidelijkheid, dit gaat dus over koffie.

Zou ik uitleg mogen waarom mijn topic bruut gesloten wordt >:) :?

[gewijzigd]
ow fuck :+ deze staat nogal verkeerd :O

hehe, ik shame me nu heel erg :7
(van deze wist ik het wel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move > LA

Het gaat dus om dit topic: [topic=509617]

[forum=24] De P van Professional staat niet alleen voor de discussie onderwerpen, of probleemgebieden maar ook voor de manier hoe we daar (met elkaar) omgaan.

Net zoals dat het heel normaal en Professional is om de handleiding van een product te lezen, is dat ook zo met FAQ's e.d. van een forum.

als je dat had gelezen, had je meteen al geweten dat je topic alleen al door de manier van vraag/probleem stelling absoluut niet in PNS hoort (en dan heb ik het nog niet eens over je probleem zelf).

Na 3 tot 4 keer lezen, denk ik een idee te hebben wat eigenlijk je probleem is in je topic.
Lijkt me niet echt de bedoeling he ?

Verder kwak je het neer, zo van 'hij doettut niet' , ja boeid mij dat.
Indien je foutmeldingen , errorlogs en meer specs zou geven is er een waarschijnlijke mogelijkheid dat iemand in staat is je te helpen ....

Zo, en nu een peuk ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op donderdag 30 mei 2002 10:40 schreef Koffie het volgende:
**knip**
Koffie says it all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 10:40 schreef Koffie het volgende:
Move > LA

Het gaat dus om dit topic: [topic=509617]

[forum=24] De P van Professional staat niet alleen voor de discussie onderwerpen, of probleemgebieden maar ook voor de manier hoe we daar (met elkaar) omgaan.

Net zoals dat het heel normaal en Professional is om de handleiding van een product te lezen, is dat ook zo met FAQ's e.d. van een forum.

als je dat had gelezen, had je meteen al geweten dat je topic alleen al door de manier van vraag/probleem stelling absoluut niet in PNS hoort (en dan heb ik het nog niet eens over je probleem zelf).

Na 3 tot 4 keer lezen, denk ik een idee te hebben wat eigenlijk je probleem is in je topic.
Lijkt me niet echt de bedoeling he ?

Verder kwak je het neer, zo van 'hij doettut niet' , ja boeid mij dat.
Indien je foutmeldingen , errorlogs en meer specs zou geven is er een waarschijnlijke mogelijkheid dat iemand in staat is je te helpen ....

Zo, en nu een peuk ;)
In dat geval mijn excuses meneer de botte lul :+ ;)