Weet iemand wat de maximale lengte vanaf het CAI aansluitpunt to het kabelmodem kan zijn? (Dus de 75 Ohm coax kabel). Ik heb een @Home aansluiting, en ik wil het modem graag verplaatsen (tot zo'n 12 meter vanaf het CAI punt).
Bij ons ligt het modem z'n 6 meter van de connector. Maar de kabel is minstens 12 meter.
Moet dus wel willen.
Moet dus wel willen.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dit lukt zeker .. ik geloof dat de TOTALE lengte ( zonder verlies ) zo'n 50 meter lang mag zijn. Of was het nou 500 meter ? Geen id, maar het werkt wel..
Just as Good
hangt van de kwaliteit van de coax-kabel af die je gaat gebruiken. Een meter of 15 moet wel kunnen
maar het beste is om de kabelmodem direct aan te sluiten waar de coax je huis binnenkomt en vanaf daar verder te gaan met utp
maar het beste is om de kabelmodem direct aan te sluiten waar de coax je huis binnenkomt en vanaf daar verder te gaan met utp
Tijd van werken, tijd van rusten
Yep dat scheelt je bandbreedte.Op donderdag 30 mei 2002 10:06 schreef Driek het volgende:
hangt van de kwaliteit van de coax-kabel af die je gaat gebruiken. Een meter of 15 moet wel kunnen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Mijn Coax kabel is zo'n 12 - 15 meter (denk ik)Op donderdag 30 mei 2002 10:24 schreef PsYgHo het volgende:
[..]
Yep dat scheelt je bandbreedte.
en m'n UTP is 15 meter.
Hoeveel zou dit schelen als ik die Coax korter maak?
De UTP zal btw niet langer worden, omdat we dan de server gewoon verplaatsen.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
1 kb/sOp vrijdag 31 mei 2002 11:48 schreef Hu9o het volgende:
[..]
Hoeveel zou dit schelen als ik die Coax korter maak?
Pagina: 1