Ik probeerde net mijn p3 500mhz katmai overteklokken... hij draait op 620mhz... maar dan met de cache uit... wat mij niet echt een verstandig idee lijkt.
Het lukt me (kweet het... is niet echt hoog
... maar dat krijg je met een p3 500 katmai op een a-open ax6bc) om hem te booten met cache aan op 560mhz...
Ik blij... start gta3 op... maar wat gebeurt er na 5 minuten??? ... hij reboot. Dit gebeurt dus de hele tijd....
Ik denk zelf dat dit komt omdat mijn processor te heet wordt??... toen dacht ik dus ineens weer aan toen ik de koeler op de pc had gezet:
Ik ben naar pc bouwmarkt toe gegaan, omdat de koeler niet paste op mijn processor vanwege de condonsators die naast mijn slot zaten... dus hun hebben een handje geholpen
... maar toen we de koeler er eenmaal op hadden zitten... leek het net of de lucht naar boven wordt geblazen... terwijl we 100% zeker wisten dat we hem goed geplaatst hadden... weet iemand of die normaal is... of hoe dit kan???
Weet iemand anders misschien een oplossing dat ik mijn pc wel op 560mhz kan draaien... zonder dat die reboot?? ... voltage aanpassen lukt trouwens niet op mijn mobo....
Het lukt me (kweet het... is niet echt hoog
Ik blij... start gta3 op... maar wat gebeurt er na 5 minuten??? ... hij reboot. Dit gebeurt dus de hele tijd....
Ik denk zelf dat dit komt omdat mijn processor te heet wordt??... toen dacht ik dus ineens weer aan toen ik de koeler op de pc had gezet:
Ik ben naar pc bouwmarkt toe gegaan, omdat de koeler niet paste op mijn processor vanwege de condonsators die naast mijn slot zaten... dus hun hebben een handje geholpen
Weet iemand anders misschien een oplossing dat ik mijn pc wel op 560mhz kan draaien... zonder dat die reboot?? ... voltage aanpassen lukt trouwens niet op mijn mobo....