Toon posts:

hirschille.de

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi. Aangezien Mediacheckpoint.de geen Magnat boxen volgt ben ik gaan kijken bij hirschille. Ook daar zeer :9~ prijzen, maar weet iemand of ze producten net zo verzenden als bij Mediacheckpoint. Vindt nl. nauwelijks info op de site i.v.m verzendkosten, UPS, ... .
Kortom, iemand ervaring? Thx

Verwijderd

Kheb gemaild en krijg nix terug.. dan is het voor mij al snel naar de concurrent die wel replied..

Verwijderd

Topicstarter
Da's idd. een zeer slechte 1e indruk. Kent iemand een andere (goede) Duitse online winkel waar Magnat boxen verkocht worden?

Verwijderd

http://www.audioklang.de

Kan je het proberen... ik weet het alleen niet zeker...

Deze mensen reply-en in ongeveer 1 a 2 werkdagen .. zeer vriendelijk..

Jive-car en ik zijn er klant... en volgens mij allebei tevreden..

Verwijderd

Topicstarter
Spijtig genoeg bij www.audioklang.de ook geen Magnat stand-luidsprekers. Heb nl. interesse in de Vintage 550, want voor zo'n zacht prijsje.. In Belgïe kosten ze maar liefst 1300 eur het paar. En in Duitsland slecths 466 eur het paar!! :9 Anders nog iem. sugestie waar in Duitsland ik ze kan vinden?

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Het verschil is zelfs met de verzendkosten nog gigantisch! En hoever ligt die zaak van jou af? Misschien kun je er een gezellig dagje aan vastknopen ;)

Verwijderd

ik kan je er alles over vertellen, ik wilde laatste de Vector 77 van magnat bij Hirschille bestellen.....en ze kunnen de boxen gewoon per post versturen....

MAAR...

op page staan kosten van: 45 euro....echter de boxen die ik wilde hebben waren te groot en te zwaar (ben bang dat het bij die vintage ook zo is) dus werden de verzendkosten 120euro! (262 piek) toen heb ik maar van afgezien, en ik ga ik ze zelf halen in Monchengladbach morgen.

Verwijderd

Topicstarter
In "Monchengladbach" zeg je?? Hirschille ligt toch in Ludwigshafen ?
BTW: Als je zelf producten gaat ophalen moet je ze dan toch nog bestellen of stap je daar gewoon de winkel binnen en koop je ze? Je hebt waarschijnlijk eerst een mailtje gezonden of de Vector77 op voorraad is?
Op donderdag 30 mei 2002 19:17 schreef PeterCox het volgende:
ik kan je er alles over vertellen, ik wilde laatste de Vector 77 van magnat bij Hirschille bestellen.....en ze kunnen de boxen gewoon per post versturen....

MAAR...

op page staan kosten van: 45 euro....echter de boxen die ik wilde hebben waren te groot en te zwaar (ben bang dat het bij die vintage ook zo is) dus werden de verzendkosten 120euro! (262 piek) toen heb ik maar van afgezien, en ik ga ik ze zelf halen in Monchengladbach morgen.

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 03:53
Hebben ze een vestiging in monchen-gladbach? Zo ja, geef het adres eens! * Munchkin woont in eindhoven, en dan is monchen-gladbach maar een uurtje rijden...

Verwijderd

sorrie...hirsch ille is in ludwigshafen (ver weg) maar ze verkochten de magnat vector 77 ook bij hifimasters.de in monchengladbach, koste daar 149 euro.
Pagina: 1