Toon posts:

Vette Bug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Uhm, waar gaat het nou om, mischien wil ie er een plaatje bij doen wat niet helemaal aan de eisen voldoet?

Ze zeggen een BMP of JPG van 60x60 pixels, liefst een beetje klein.

Ik snap je vraag niet helemaal, maar dan ben ik ook geen admin ;)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ehm vaag, wat heb je ingetypt als plaatje?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Hij heeft gewoon een open tag in z'n message staan..

:)

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen plaatje, maar een fout. Er zit namelijk helemaal geen onderkant meer aan het forum.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

PFF misschien moeten members eerst maar eens een cursusje HTML gaan volgen voordat ze zich mogen registreren?

Of is dit reden nr. zoveel om HTML overal uit te zetten? >:)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Jorma: Of je zorgt dat de structuur van het forum niet word aangetast door gebruikers. Damn wat een slappe opmerking van je zeg. Denk jij nou dat als je 5000+ gebruikers hebt dat je het een van hen kunt aanrekenen als ze iets verneuken omdat ze geen html kunnen?
Je moet niet vanuit de gebruikers maar vanuit de creators denken, die hebben kennelijk iets fout gedaan.
Misschien is het ook een ideetje de makers van het forum op een cursus HTML te doen?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 14:06 schreef RubZie het volgende:
Je moet niet vanuit de gebruikers maar vanuit de creators denken, die hebben kennelijk iets fout gedaan.
Misschien is het ook een ideetje de makers van het forum op een cursus HTML te doen?[/quote]Alsof ze dat niet kunnen! :?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Kevin, je ziet toch zo vaak dit soort "bugs" voorbij komen? Kennelijk niet dus. Daarom zeg ik het ook.
Ik hoor ook heel vaak dat er niet afgesloten tags in het foruma staan en dat soort dingen, maar daar ga ik niet naar zitten zoeken dus ik beperk me tot roddelen voorlopig...:)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Tja, moeilijk lijkt het me niet om even je post te editen als je ziet dat je (per ongeluk of niet) een fout hebt gemaakt..

Een oplossing is natuurlijk HTML overal uitzetten. Gelukkig heb ik ook al wel iets anders in m'n hoofd om de 'schade' te beperken. Er gaat in ieder geval iets aan gebeuren.
Pagina: 1