Eens in de zoveel tijd is het weer raak, bloed kruipt waar het niet kruipen kan. Ik moet een update voor m'n systeem aan te schaffen.
De slachtoffers zijn...
Een Asus P4T533-C
P4 2.4Ghz (b, oftewel 533FBS)
en PC1066 geheugen (waarschijnlijk van Kingston of Samsung)
Nu las ik op de Asus site dat Samsung geen probleem was (alhoewel intel officeel geen PC1066 geheugen ondersteund met hun i850E chipset
beweerd ASUS dat het wel kan en volgens Tom's Hardware Guide moet het geen problemen opleveren, volgens hun is het zelfs de snelste combinatie momenteel beschikbaar op de markt
) (voor de consument dan he?), iemand dus een idee hoe dat met Kingston zit? Of iemand die er ervaring mee heeft en mij van dit maffe idee af kan krijgen?
bij voorbaat dank...
PS sorry dat ik dit hier post, zal wel als een dombo over komen maar zit al 2 jaar niet meer in de ICT wereld en vroeg me dus af hoe jullie diehard tweakers er over dachten
De slachtoffers zijn...
Een Asus P4T533-C
P4 2.4Ghz (b, oftewel 533FBS)
en PC1066 geheugen (waarschijnlijk van Kingston of Samsung)
Nu las ik op de Asus site dat Samsung geen probleem was (alhoewel intel officeel geen PC1066 geheugen ondersteund met hun i850E chipset
bij voorbaat dank...
PS sorry dat ik dit hier post, zal wel als een dombo over komen maar zit al 2 jaar niet meer in de ICT wereld en vroeg me dus af hoe jullie diehard tweakers er over dachten
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.