Toon posts:

HELP COUNTERSTRIKE DOET HET NIET

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik heb wat troubles met cs. Altijd als ik wil connecten krijg ik de foutmelding: "error-could not complete connection attempt"

Hij doet dit bij ELKE cs server die ik aanklik (ook als ik telkens 1 server meerdere keren probeer)
HL daarintegen heeft nergens last van, maar dat vind ik minder leuk

Kan het misschien liggen aan de patches/updates?

op mijn cd staat versie 1.0 dus heb ik Half-Life 1.1.0.1 Update gedownload en cs7.1full.

Als iemand de oplossing weet , reply dan even

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

ik weet het niet, dus reply ik ook niet

/edit srry lame bui :(

hmmz

Verwijderd

War zielig voor je :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
dan zal je wel een illigale hebben, is kut me die cd-key code, als ik dezelfde code als jou zou gebruiken, dan kan er maar 1 tegelijk online spelen

Verwijderd

Dat klopt ja van die codes maar dan krijg je een andere melding. Dus ik denk niet dat het probleem daar in zit..

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij niet hoor..

Het is een LEGALE cd die ik van een vriend heb geleend.

Ik je kan counter-strike namelijk spelen zonder de hl cd.

Hierbij kunnen 3 mensen op 1 cd key....

dit kan het probleem niet zijn, hij is gewoon nog niet klaar met laden enzo binnen die minuut. HL wel, dat is ook zo raar

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:43

Animal_X

Rodin

3 mensen op 1 key????
No f***ing way!!!!

Normaal gesproken kan er maar 1 persoon op 1 key spelen.

MAAR dmv een veranderingetje in het woncomm.1st bestand IS het mogelijk om met z'n 2en tegelijk op 1 key te CS'en.

Uitleg hoe dit moet: mag ik niet geven en daarom houd ik mij netjes aan de regeltjes van GoT :P
Greetz Animal_X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:43

Animal_X

Rodin

O,ja vergeet ik je probleem nog.
Dat had ik idd ook, heb gewoon de 1.1.0.1 full update(37,5mb) ge-d/l't en de CS b7.1 file ook(69 mb).

Hl ff opnieuw instaleren, de updates uitvoeren en hij deed het.

Greetz.
[GoT]Animal_X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Ja, dan moet je maar Quake spelen :)
Pagina: 1