Verwijderd
M'n XpertVision 8500 loopt volledig standaard. De core valt wel redelijk te overclocken (tot zo'n 280Mhz), maar het RAM not at all
Alles draait op 250Mhz dus, want overclockte core brengt weinig extra performance. Daarom ruil ik dit beestje ook in voor een Ti4200. Spijtig...
Verwijderd
'n Radeon 64 MB DDR ViVo OEM op stock 166/166, en een Built By ATI 7500 ook stock. Geen idee hoeveel dat is.
men radeon 8500Pro moet ik terugklokke naar 250/250 
anders blijft ie hange
anders blijft ie hange
onbereikbaar.nl
Hier wil ik even op in gaan:
Is er IEMAND met een RadeonPro (allemaal club3d geloof ik) die em gewoon op 275/275 heeft lopen? IEDEREEN moet em terugklokken om stabiel te krijgen.
Is dit bij iedereen zo??? Ik heb dus hetzelfde, moet de core terug clocken naar 250 om stabiel te krijgen.
Is er IEMAND met een RadeonPro (allemaal club3d geloof ik) die em gewoon op 275/275 heeft lopen? IEDEREEN moet em terugklokken om stabiel te krijgen.
Is dit bij iedereen zo??? Ik heb dus hetzelfde, moet de core terug clocken naar 250 om stabiel te krijgen.
Hehe das wel erg vaag, vind je niet?Op donderdag 30 mei 2002 10:52 schreef Soesje het volgende:
Hier wil ik even op in gaan:
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
yup, daarom ben ik benieuwd, heb nog niemand gezien die em op 275/275 heeft lopen, dan slaat iedere game na 5 minuten vast (infinite loop problem)
Verwijderd
Radeon 8500le 250/250 @ 286/286.
Bios geflashed naar 8500 retail versie en vervolgens met Powerstrip nog ff wat verder gegaan
. Ik heb hem ook al op 290/290 gehad, maar dat geeft me op de een of andere manier geen veilig gevoel
. Hij kan nog wel wat verder ook volgens mij, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Bios geflashed naar 8500 retail versie en vervolgens met Powerstrip nog ff wat verder gegaan
Herculesje?Op donderdag 30 mei 2002 11:00 schreef 1Nismo1 het volgende:
Radeon 8500le 250/250 @ 286/286.
Bios geflashed naar 8500 retail versie en vervolgens met Powerstrip nog ff wat verder gegaan. Ik heb hem ook al op 290/290 gehad, maar dat geeft me op de een of andere manier geen veilig gevoel
. Hij kan nog wel wat verder ook volgens mij, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Viel me op dat mijn 250mhz hercules vaak sneller was dan een 275mhz ander ding.. begin ik hier een 'toestand' te ruiken ?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Tja,
Hercules moest er zonodig weer maar 1 ramdac op zetten
Hercules moest er zonodig weer maar 1 ramdac op zetten
Hop,hop,hop!
310/310 zonder probs, zonder mods oid
hoger heb ik nog niet geprobeert.
netjes...Op donderdag 30 mei 2002 11:51 schreef Xsion het volgende:
310/310 zonder probs, zonder mods oid
heb je slechte ervaringen met MSI ?
nogal ja,Op donderdag 30 mei 2002 11:53 schreef Phuck het volgende:
[..]
netjes...
heb je slechte ervaringen met MSI ?
vooral die bordjes waar geen via chipset op zit.
Verwijderd
Dit soort opsomtopics zijn niet echt nuttig (zie ook het kopje over overklokken in de FAQ) en dit soort dingetjes zie je ook wel redelijk vaak terug in de algemene Radeontopics.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()