nut van deze post ontgaat mij ff.
Verwijderd
Gebruik hem nu zo'n 2 weken en bevalt mij ook zeer goed. Draait met 6 volts adapter kabel.Op donderdag 30 mei 2002 00:01 schreef Pluisje666 het volgende:
Hij is goed in Qauke3 49 graden gewoon rond 44 graden, en nog stil ook heb er wel 3 case fans inzitten.
Met welke kabel heb jij hem aangesloten?
Verwijderd
hij beviel mij niet zo goed...
kheb een Zalman CNPS3100G, Silverado en Pal8045T + Papst 8412NGLV geprobeert, en de Silverado maakt verreweg het meeste lawaai (op 6 volt) terwijl z'n koelresultaten matig zijn. De zalman was het stilst, maar gewoon niet voldoende voor een athlon 1ghz in de zomer. En de Pal8045T is de gulden middenweg: supergoede koelresultaten en behoorlijk stil. Stukken stiller en koeler als de Silverado in elk geval.
kheb een Zalman CNPS3100G, Silverado en Pal8045T + Papst 8412NGLV geprobeert, en de Silverado maakt verreweg het meeste lawaai (op 6 volt) terwijl z'n koelresultaten matig zijn. De zalman was het stilst, maar gewoon niet voldoende voor een athlon 1ghz in de zomer. En de Pal8045T is de gulden middenweg: supergoede koelresultaten en behoorlijk stil. Stukken stiller en koeler als de Silverado in elk geval.
Verwijderd
Mij ookOp donderdag 30 mei 2002 00:03 schreef IvoB het volgende:
nut van deze post ontgaat mij ff.
/me heeft ook een Silverado trouwens. Hij is vrij stil ja, alleen 'n dikke XP wil liever wat meer koeling.
Mij ook...Op donderdag 30 mei 2002 01:03 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Mij ook
/me heeft ook een Silverado trouwens. Hij is vrij stil ja, alleen 'n dikke XP wil liever wat meer koeling.
Klinkt als een koeler of zo?
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Ach ja, ik heb mijn noi$e control $ilverado nu al ongeveer een jaartje en hij bevalt me wel... op 12 volt kun je hem wel horen, maar mijn voeding komt toch overal bovenuit...
, in mijn kast is de airfow ook niet bepaald optimaal, maar ik haal een temp van 55 graden stressed (tb 1400)
Tja.. die knoppies zijn ook zo klein he.. en ze zitten vlak naast elkaar, dus...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()