genoemde kaart moest in mijn systeem omdat de eigen (aztech 2320 HP KAYAK OEM)kaart in XP compatibiliteitsproblemen met de G400 gaf. Helaas heeft de SB geeb interne connector voor naar de voor-uitgang van de mic en headphone (en ook niet voor de pcspeaker helaas). Nu vroeg ik me af of iemand wel een geprobeerd heeft een extra interne connectie bij te maken voor zoiets. Kon helaas nergens de tekening voor de kaart vinden, maar er zitten nog veel ongebruikte groepjes pinnen op.
Extra in en uitgangen zitten er niet op maar je kan de boel wel intern doorlussen als je alleen dan of voor of achter gebruikt.
(Met de uitgang gaat het geloof ik wel allebei.)
Je kan die draadjes gewoon op de pinnetjes van de connector aan de achterkant solderen.
Met een multimeter en een los stekkertje kan je zo meten welke pinnen je moet hebben.
Neem wel een stuk audiokabel ipv een normaal stuk kabel want dan heb je minder last van ruis.
(Met de uitgang gaat het geloof ik wel allebei.)
Je kan die draadjes gewoon op de pinnetjes van de connector aan de achterkant solderen.
Met een multimeter en een los stekkertje kan je zo meten welke pinnen je moet hebben.
Neem wel een stuk audiokabel ipv een normaal stuk kabel want dan heb je minder last van ruis.
Senile! Senile Oekaki
Kan je niet beter een geluidskaartje kopen van 20 euro.? misschien wel makkelijker
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
deze was maar 20 euro, maar de keus was beperkt vanwege de compatibiliteit (mijn G400 is speciaal voor videocapture, geen normale) Deze was de enige die ik nog op de kop kon tikken die in de ljst van matrox voorkwam. en al mijn pci sloten zijn al bezet.