Werkt er hier iemand al met een dual TFT setup? Zo ja wat voor schermen heb je? en welk videokaart maak je daarbij gebruik van?
2 x TFT 15": Siemens & AOC op een (dualhead) GF4-MX460. Werkt wel leuk, vooral met video editing.
Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results
Verwijderd
2x 15" TFT op school aan een MAC, ik ben eigenlijk wel nieuwschierig naar de vgakaart enzo (tis een pro-control-sound-studio-setup) ik kijk/vraag morgen ffies hoe het psies zit, het ziet er iig erg cool uit

edit:
AIZO monitorretjes, kan dat?
Je zult EIZO bedoelen. Zijn goeie monitoren hoor.Op woensdag 29 mei 2002 23:49 schreef decrypt het volgende:
edit:
Wèh zedde gij??
bedankt voor de reacties, ben zelf zwaar aan het overwegen om dual TFT. Ik dacht zelf aan de 15" Nec 1550V, dit vanwege de dunne zijrand van dat type scherm. Ik ga mijn setup voornamelijk gebruiken voor TV editing / capturing.
Aan de videokaart zit ik nog te twijfelen. Een matrox dualhead G550? of moet ik wachten op die parfelia? of de 8500 van ATI?
Aan de videokaart zit ik nog te twijfelen. Een matrox dualhead G550? of moet ik wachten op die parfelia? of de 8500 van ATI?
Verwijderd
Dit is een opsomtopic waar ik het nut niet echt van inzie eigenlijk 
Als je er nou ffies bij had gezet wat je precies wilt weten en waarom.
Als je er nou ffies bij had gezet wat je precies wilt weten en waarom.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()