Toon posts:

Asus GeForce 4 MX 440 V8170 coolerloos?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Leuk ding hoor zo'n Geforce 4 van asus maar hoort dat zo dat er geen cooler opzit standaard?ik weet dat bij een abit er wel een opzit..maar niet bij asus...of doen ze aan geldbesparing bij asus? ;)...maar dat mag de pret niet drukken...ik ren naar de plaatselijke pc boer en haal ff een thermaltake orange orb cooler...staat leuk hoor :9
maar ik wil wel weten of er nog meer mensen zijn die een coolerloze geforce 4 hebben gekocht.

http://school.corebomb.nl/GeForce%204%20Mod.JPG
leuke mod toch? :)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:58

4POX

Everybody is wired

Misschien een vraagje tussen door. Maar hoe staat het geheugen en de core geklokt op een koelerloze geforce ?

AKA Rinkel weblog

• MTops
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09-2020

MTops

Just being me...

Ik heb die ASUS 8170 er tijdelijk in hangen...
Zonder koeler... Ik denk dat ASUS een heatsink genoeg vindt...

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
m'n pa heeft em. werkt verder wel ok. geen problemen met oververhitting, mja het zuipt ook niet zoveel als een gf4 ti of gf3 ti

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08
Mjah is ook geen gf4.. Nvidia verkoop praatje dat gf4 mx gebeuren.. Beetje jammer..

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 23:22 schreef 4POX het volgende:
Misschien een vraagje tussen door. Maar hoe staat het geheugen en de core geklokt op een koelerloze geforce ?
Ja hij wordt nog worden overgeklokt,ik heb 'm net 2 dagen :)
Die memory banks moeten nog gekoeld worden idd maar dat komt allemaal nog wel

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 23:27 schreef Joep het volgende:
Mjah is ook geen gf4.. Nvidia verkoop praatje dat gf4 mx gebeuren.. Beetje jammer..
tis wel een geforce 4....toen ik die heatsink eraf haalde zag ik een geforce 4 plaatje zitten van nvidia :P

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 23:22 schreef 4POX het volgende:
Ik kom binnenkort weer ff bij de topicstarter thuis, dan zal ik ns kijken, v/d rest was het idd een passief gekoelde GF4, gelukkig dat die 4 gaatjes er zaten, dan heb je een hoop tweak mogelijkheden :)

Iemand bekend over de O/C baarheid van die MX440 ?
Pagina: 1