Edimax Broadband Router

Pagina: 1
Acties:

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 19:22
Ola!

Ik zag net een aanbieding van de omstreden Mycom die morgen in Utrecht van start gaat... een Edimax 4 Poort broadband router voor 65 euro !!! :)

Weten jullie of deze router ook geschikt is voor Wanadoo Premium Broadband ?? En nog iets... ik zit hier in een studentenhuis met 5 man, en er zijn slechts 4 poorten. Is het mogelijk om een hub eraan te sluiten om zo meer computers aan de router te koppelen ??

Bladiebla!

Verwijderd

Wij hebben er laatst ook een gekocht. Helaas heb ik hem nog niet aan de praat gekregen :(. Maarja, ik ga 1 dezer dagen gewoon naar mycom, zij fixen het maar :z. Ik gebruik hem nu wel als switchje, lukt prima :). Een hubje erop aansluiten is ook geen probleem, als de uplink maar geschikt is. (Voor 1 xtra poort zit dat wel goed). Ik weet niet wat die nic van jou nou eiglijk inhoudt, maar gewoon mxstream adsl moet het er goed op doen. Ik denk alleen dat wanneer je er met zijn 5en aan gaat hangen dat je op isdn niveau gaat zitten. Online gamen etc. kan je dan wel vergeten...

Verwijderd

is het de 6004+ ? dat is een prima ding heb ik zelf ook, makkelijk in te stellen

• TuLPMaN
Maar weet iemand zeker dat ik het ook met Wanadoo Premium kan gebruiken en dan ook met 5 computers dmb een hub ??

Bladiebla!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:16
Ik gebruik hem voor mijn sonera internet. werkt perfect
Hij werkte hier eerst ook niet na alles goed tehebben aangesloten. Maar na resetten kabelmodem werkte alles perfect.
Ik weet dat je er hubs aan kan hangen staat ook in de pdf op internet. Dan kan je er geloof ik 127 pc op aansluiten.

• TuLPMaN
Heb vorige week die router kunnen bemachtigen bij MyCom :)

Alles werkte perfect, totdat de router er op een ochtend mee kapte. Echt heel vaag.... niks deed het meer. Gelukkig heb ik hem nog kunnen omruilen voor een nieuwe. Nu werkt alles weer. Echter, soms disconnect de router van Wanadoo... waar ligt dat dan ?? Iemand een idee ? Het duurt dan weer een minuutje of 10 voordat hij weer kan reconnecten... voortheen (zonder router) hadden we dat ook wel es maar niet echt heel vaak eigenlijk..

Bladiebla!

Pagina: 1