Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag valt m'n nokia 6210 uit, soms als ie bewogen word maar meestal als ik op een toets druk.
Gister is er wel wat vocht op gekomen, maar dit was echt maar een klein beetje en dat heb ik gelijk afgedaan.
Ik begrijp uit de search dat er meer mensen zijn die accu problemen ervaren met de nokia 6210, kan ik daar dit probleem ook aan wijten?
Weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

''k heb inmiddels een siemens, maar had het probleem ook zowel met een 6110 als een 6210, het komt doordat de accu connectoren loslaten van de rest bij sommige bewegingen. Gebeurde met al mijn 20 collega's ook bij de een na een half jaar bij de ander na een jaarze gaan allemaal losser zitten. is eigenlijk een ontwerpfout, de 5110 heeft (volgens mij) niet en de 3300 serie ook niet. Is gewoon jammer verder erg leuk toestel.

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Dat uitval probleem heb ik ook gehad bij mijn oude 6210. Ik heb toen een nieuwe kunnen krijgen. Het bleek inderdaad een constructiefout van Nokia te zijn. Maar met die nieuwe heb ik weer opnieuw hetzelfde probleem. Naar mijns inziens doe je met de Nokia 6210 maximaal een jaar zonder problemen. Daarna krijg je vaak problemen met het display, connectors van accu en toestel en heel soms last van trillende luidsprekertjes.

Jammer, want het toestel zelf is tot op heden erg prettig.

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
IK heb dr ook last van dat ie soms als hij in mn broekzak zit uitvalt . Das erg irritant maarjah verder wel een geweldig toestel ..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Constructiefout...
Is bij alle telefoons van nokia zo waarbij de batterij vast zit aan t achterste "klepje"

Denk dus aan de 5xxx en de 6xxx serie..
Bij de 32xx/33xx zit de batterij los van het achterklepje

edit:
bijvoorbeeld... er zijn meer nokia's met een "verzonken" batterij

Mijn broertje heeft een 5110 met precies hetzelfde probleem, hij heeft er 2 kleine dunne stukjes karton onder zitten [tussen de batterij en de simkaarthouder] en heeft nu nergens meer last van.

Verwijderd

Ik had dat ook en ik deed ook gewoon een paar stukjes karton ertussen, problem fixed :)

Verwijderd

je meot zorgen dat je de accu ergens mee vastklemt heb ikke ook gedaan, dan is je probleem vast wel verholpen

• westkust
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10-2021
Mijn 6210 heeft nog nergens problemen mee. Maar ik zal de tip zeker onthouden! Creatief met karton :)

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:21
ik heb 2 bateerijen voor mijn 6210
1 van mijn oude 6150 (precies dezelfde batterij)
alleen bij de batterij van mijn 6150 valt mijn 6210 steeds uit terwijl hij het in mijn 6150 wel goed doet

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het eens gaan proberen met wat karton.
Overigens, als ik een toets aanraak, krijg ik nog snel een display waar op staat " uitschakelen " , het lijkt dus of elke toetsaanslag uitschakelen betekent.

• westkust
Maar dan ligt het niet aan de batterij!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf het idee dat alle toetsen contact hebben met de uit toets oid. Kun je een 6210 open schroeven zonder problemen >:)

• westkust
Nou dat zou ik niet doen. Zit er geen garantie meer op of ben je niet verzekerd? Danzou ik namelijk gewoon ff de monteurs er ff na laten kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 23:13 schreef westkust het volgende:
Nou dat zou ik niet doen. Zit er geen garantie meer op of ben je niet verzekerd? Danzou ik namelijk gewoon ff de monteurs er ff na laten kijken.
hmm garantie word moeilijk denk ik...maar hmmm mijn vriendin liet die limo er over vallen, denk dat ik haar vraag haar verzekering even te bellen :).
Pagina: 1