Tijd van werken, tijd van rusten
Als je een pagina laat genereren door asp kun je toch ook de code in een strBody plaatsen.
En die strBody plaats je dan in de Body van je e-mail.
E-mail versturen en klaar is klara.
En die strBody plaats je dan in de Body van je e-mail.
E-mail versturen en klaar is klara.
Je moet er wel rekening mee houden dat niet iedereen z'n mails in RTF of HTML formaat laat toekomen.
Wat gaat dat dan geven?
Wat gaat dat dan geven?
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
robjanssen,
kan je dit eens nader toelichten. Ik ben zelf ook op zoek naar zo'n oplossing maar ik ben niet echt bekend met het mailen vanuit ASP.
(of een link waar ik de info kan vinden??)
kan je dit eens nader toelichten. Ik ben zelf ook op zoek naar zo'n oplossing maar ik ben niet echt bekend met het mailen vanuit ASP.
(of een link waar ik de info kan vinden??)
Weet je al wel hoe je kunt mailen vanuit ASP?
Of ook nog niet?
Of ook nog niet?
Kun je uberhaupt al mailen (met het CDONTS component bijvoorbeeld), of ligt het probleem bij het verzenden van HTML mailtjes?
robjanssen: Weet je al wel hoe je kunt mailen vanuit ASP?
Of ook nog niet?
het mailen gaat wel met dat cdonst gebeurenOp woensdag 29 mei 2002 23:11 schreef tomato het volgende:
Kun je uberhaupt al mailen (met het CDONTS component bijvoorbeeld), of ligt het probleem bij het verzenden van HTML mailtjes?
[..]
![]()
ik voeg nu dmv een hidden form wat velden in zeg maar
maar graga wil ik dus de heel pagina emailen
Ik wil ook zoiets.. Gegevens uit een form naar een gegeven email adres toe mailen.. (via een asp pagina die na de action komt) Had wel al een stukje voorbeeld code gevonden maar dat wilde niet echt werken.. Misschien dat iemand hier nog wat goede tips/voorbeelden heeft..
Ik zal als asp-newbie onze andere newbies maar ff een duw de goede richting op geven. Zoek ff op MSDN-site van Microsoft naar CDONTS. Dit zit standaard in IIS en werkt prima. Je moet de uitleg van het newmail-object (duh!) maar eens lezen, dan kom je er wel uit. Denk eraan dat als je een volgende regel wil dat je "vbCrLf" kan gebruiken achter je response.writejes ...
Wat betreft die hele pagina mailen ... hoe bedoel je precies? De hele pagina in HTML-formaat mailen?
Wat betreft die hele pagina mailen ... hoe bedoel je precies? De hele pagina in HTML-formaat mailen?
And Bob's your uncle ...
Kijk Driek, zo uit de FAQ (viavia)...
Als je eens op deze link kijkt:
http://www.aspfaqs.com/aspfaqs/ShowCategory.asp?CatID=10
Vind je genoeg informatie hoe je met de e-mail objecten moet werken...
suc6
Als je eens op deze link kijkt:
http://www.aspfaqs.com/aspfaqs/ShowCategory.asp?CatID=10
Vind je genoeg informatie hoe je met de e-mail objecten moet werken...
suc6
ik wil de hele inhoud van de pagina emailen door middel van een button. Er is verder geen form op de pagina aanwezigOp donderdag 30 mei 2002 08:29 schreef Scharnout het volgende:
het emailadres komt uit een database
Pagina: 1