Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Ach dit gaat gewoon om grote criminaliteiten op te sporen meer niet.
Jij hoeft nu echt niet bang te zijn voor de buma met je mp3'tjes hoor
Jij hoeft nu echt niet bang te zijn voor de buma met je mp3'tjes hoor
Verwijderd
Hebben we straks helemaal geen privacy meer????
Hoop niet dat dit doorgaat. Is ook een beetje tegenstrijdig ivm met de privacywet.
Wetten zijn er om overtreden te worden...Op woensdag 29 mei 2002 22:55 schreef lucy1981 het volgende:
Hebben we straks helemaal geen privacy meer????Hoop niet dat dit doorgaat. Is ook een beetje tegenstrijdig ivm met de privacywet.
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Verwijderd
boeit me echt niet, van mij mogen ze, tis netzoals camera's in de stad... daar zijn ook sommige mensen tegen, wellicht omdat ze toch iets te verbergen hebben... tis heus niet zo dat er 200 man de heledag al je mailtjes doorspitten hoor
Amen!Op woensdag 29 mei 2002 22:59 schreef Kertje het volgende:
boeit me echt niet, van mij mogen ze, tis netzoals camera's in de stad... daar zijn ook sommige mensen tegen, wellicht omdat ze toch iets te verbergen hebben... tis heus niet zo dat er 200 man de heledag al je mailtjes doorspitten hoor
Verwijderd
True true!Op woensdag 29 mei 2002 22:59 schreef Kertje het volgende:
Gewoon volledig mee eens...
Kan mij t verrekken wat ze met mn mails doen? Laat ze lekker naar die natuurplaatjes kijken die ik doormail
Ik ben juist blij dat ze zulke dingen doen, pak die criminelen maar lekker hard aan, ik (en jullie hopelijk ook) weet toch wel dat ik me netjes aan regels zal houden
. Wat is 't probleem dan?
Verwijderd
"veiligheid kost privacy"Op woensdag 29 mei 2002 22:55 schreef lucy1981 het volgende:
Hebben we straks helemaal geen privacy meer????Hoop niet dat dit doorgaat. Is ook een beetje tegenstrijdig ivm met de privacywet.
Pagina: 1