Vastleggen internetverkeer

Pagina: 1
Acties:

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
"De tweede stemming gaat over een plan van de Europese Commissie om de zogeheten verkeersgegevens onbeperkt en voor lange tijd op te slaan.

Verkeersgegevens zijn bijvoorbeeld de telefoonnummers die iemand belt, de plaatsgegevens van de eigenaar van een gsm-toestel of de adressen van internetpagina's die iemand bezoekt. Onder het voorstel van de Europese Commissie moeten niet alleen de verkeersgegevens van verdachten worden bewaard, maar van iedereen."

Stukje uit het nieuws...
Ze willen bijna alles op internet gaan vastleggen (IRC, FTP, HTTP adressen, EMAIL)
Ik denk dan Waarom?!?!? en ook Hoe?!?!?!

Wat denken jullie?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ach dit gaat gewoon om grote criminaliteiten op te sporen meer niet.

Jij hoeft nu echt niet bang te zijn voor de buma met je mp3'tjes hoor

Verwijderd

Hebben we straks helemaal geen privacy meer???? :( Hoop niet dat dit doorgaat. Is ook een beetje tegenstrijdig ivm met de privacywet.

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Op woensdag 29 mei 2002 22:55 schreef lucy1981 het volgende:
Hebben we straks helemaal geen privacy meer???? :( Hoop niet dat dit doorgaat. Is ook een beetje tegenstrijdig ivm met de privacywet.
Wetten zijn er om overtreden te worden...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Verwijderd

boeit me echt niet, van mij mogen ze, tis netzoals camera's in de stad... daar zijn ook sommige mensen tegen, wellicht omdat ze toch iets te verbergen hebben... tis heus niet zo dat er 200 man de heledag al je mailtjes doorspitten hoor

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Op woensdag 29 mei 2002 22:59 schreef Kertje het volgende:
boeit me echt niet, van mij mogen ze, tis netzoals camera's in de stad... daar zijn ook sommige mensen tegen, wellicht omdat ze toch iets te verbergen hebben... tis heus niet zo dat er 200 man de heledag al je mailtjes doorspitten hoor
Amen! :) :)

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 22:59 schreef Kertje het volgende:
True true!

Gewoon volledig mee eens...

Kan mij t verrekken wat ze met mn mails doen? Laat ze lekker naar die natuurplaatjes kijken die ik doormail :7

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Ik ben juist blij dat ze zulke dingen doen, pak die criminelen maar lekker hard aan, ik (en jullie hopelijk ook) weet toch wel dat ik me netjes aan regels zal houden :). Wat is 't probleem dan? ;)

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 22:55 schreef lucy1981 het volgende:
"veiligheid kost privacy"
Pagina: 1