Toon posts:

Probleem met Geforce 2 MX kaart :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met 2 games :: Grand Theft Auto 3 en Soldier of Fortune 2 .

Effe voor de duidelijkheid - Ik heb windows xp en driver 28.32 [de officele van Nvidia] en een goede pc qua processor [1400 XP athlon]

Het probleem is dat hij af en toe zeer gaat haperen , ik heb die patch die ze gepost hadden in de FAQ en sommige topics al geinstalleerd ,maar wil niet helpen , maar ik heb het dus ook met SOF2 :(

Ik hoop echt dat iemand een ECHTE oplossing hiervoor heeft , ik vind het zo niet leuk meer spelen |:(

Bedankt voor evt reacties!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:29
Ten eerste, een XP 1400+ bestaat niet...

En ten tweede, het is heel normaal dat die spellen met een GeForce2 MX haperen, dat ding is helemaal niet zo snel hoor!

Welke resoluties speel je?

• Alphafox
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 05:28

Alphafox

wat zeggie!

ja idd een geforce 2mx is niet zo snel als je denkt hoor..zeker niet als je op hoge resolutie speelt. Ik heb zelf een geforce 2 pro maar gta3 haperd bij mij ook 1024*768

wisdom is rarely common

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Op woensdag 29 mei 2002 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ten eerste, een XP 1400+ bestaat niet...

En ten tweede, het is heel normaal dat die spellen met een GeForce2 MX haperen, dat ding is helemaal niet zo snel hoor!

Welke resoluties speel je?
/offtopic
Ik weet niet zeker hoe correct de topicstarter is in zijn taal, maar hij zegt dat de spellen 'af en toe' zeer gaan haperen. Lijkt mij dus niet dat dat per definitie aan de videokaart ligt, dan zou het toch _altijd_ moeten schokken ?

/ontopic
Misschien 'iets' dat elke zoveel tijd iets nakijkt op je computer ofzo ? Virusscan, mails die gecheckt worden om bepaalde tijd, virus ?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
welke resoluties en kleurdiepte speel je ?

probeer alles eens wat te downtunen. je kan ook de drivers wat tweaken door ze op best performance te zetten. kun je toch nog het meeste uit je GF2 MX halen. Ik neem aan dat je een Athlon 1400MHz (een classic t-bird of een XP 1600+)
anders even doorsparen voor een GF 4 ti4200 ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Op woensdag 29 mei 2002 22:48 schreef Jojk het volgende:

[..]

/offtopic
Ik weet niet zeker hoe correct de topicstarter is in zijn taal, maar hij zegt dat de spellen 'af en toe' zeer gaan haperen. Lijkt mij dus niet dat dat per definitie aan de videokaart ligt, dan zou het toch _altijd_ moeten schokken ?

/ontopic
Misschien 'iets' dat elke zoveel tijd iets nakijkt op je computer ofzo ? Virusscan, mails die gecheckt worden om bepaalde tijd, virus ?
het haperen kan ook optreden als er in een keer veel polygonen/effecten op je scherm worden getoverd.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel meestal op 1024x768 32 bit met de meeste spellen ,maar met de desbetreffende spellen heb ik al vaker geprobeerd om op 800x600 en zelfs al op 640x480 :( , maar daar doet ie het ook op |:( en ja het is maar AF en TOE haperen en dan gaat het weer effe goed , maar dan begint ie weer......

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:51
Ik heb dat ook met mijn GF2MX200 als ik UT ofzo speel en er komen ineens heel veel lichteffecten doordat ik aak geschoten wordt of er komen wapens terug, dat komt gewoon omdat je GF2MX dat niet trekt, te weinig geheugenbandbreedte e.d.

edit: typo

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:18

Dennahz

Life feels like hell should.

mja bij mij werkt gta 3 ook vrij goed @ 640x480@16 maar.. af en toe begint hij gewoon erg te haperen (en de hd led brand dan ook altijd)

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Ok :( , bedankt voor jullie reacties , ik zal is op zoek gaan naar een betere kaart :9

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:09
Download eens GeForce tweak utility en zet je kleuren op 16 BIT. dat wil wel eens helpen.

Verwijderd

ik denk zelf eigenlijk aan een geheugen probje.. hoeveel geheugen hebbie ?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 15:04 schreef DaRalph het volgende:
ik denk zelf eigenlijk aan een geheugen probje.. hoeveel geheugen hebbie ?
512 MB

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 13:11 schreef maartenb het volgende:
Download eens GeForce tweak utility en zet je kleuren op 16 BIT. dat wil wel eens helpen.
Hmmmm dat progje ken ik , zal is kijken of het wat oplevert , jullie horen van mij ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 16:33 schreef RvanHolt het volgende:

[..]

Hmmmm dat progje ken ik , zal is kijken of het wat oplevert , jullie horen van mij ;)
Nou , ik heb het geprobeerd , maar dit levert ook niets positiefs op..... :?
Pagina: 1