Op donderdag 30 mei 2002 22:19 schreef Dennis17 het volgende:
timotheebastin
Hoe zit het nou weet je al wa het gaat kosten
Als ik wat zou weten had je het al gehoord...we hebben immers per mail contact gehad en dat afgesproken!
Ik heb nog geen enkele reactie van de Regenboog gehad dus blijkbaar zijn die niet geïnteresseerd om geld te verdienen.
Ik denk dat dat spul van Start-up IT services (voor scheepsbouw) een beter alternatief is.
Ik heb ook evt. nog een ander alternatief...via een pc winkelier waar ik goed contact mee heb, kan ik aan het volgende materiaal komen:
http://www.dynamat.com/computer_kits.htm#Dynamat_Xtreme_Computer_Kit
Spul kost 34 euro per set incl. BTW, maar bij bulkinkoop kan er wellicht nog iets van de prijs af....daar zou ik nog bericht over krijgen.
Hij zou ook nog voor me nakijken of hij die Akasa matten of anderen kon gaan leveren en tegen welke prijs. Hij hoopte me dit in de loop van komende week te kunnen vertellen...tot die tijd kan ik dus niemand verder helpen.
Bovendien heb ik mijn pc inmiddels zodanig stil dat ik zelf geen matten meer nodig heb. Ik wil dus nog wel fungeren als tussenpersoon om contacten te leggen met leveranciers e.d. maar ik ga niks versturen ofzo. Daar heb ik de tijd niet voor.
Mensen met vragen, kunnen me bereiken via timothee@home.nl