[GFX OC]

Pagina: 1
Acties:

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ell0... ik ben weer een beetje aan het tweaken geslagen. nu had ik mijn GF2ti van leadtek altijd op 520 (mem)stabiel lopen. Maar toen heb ik hem een maandje trug op 470 gezet. En nu zet ik hem weer op 520 en als ik 3dmark opstart wordt me scherm messed up. tlijkt net als een oude monitor die out-of-range is. maar das mijn monitor niet, want dan geeftie een osd melding. wie weet wat het kan zijn?? Het is dus als ik 3dmark opstart, dus dan bench ik nog niet eens. Als ik niks doe en gewoon beetje internet, heb ik dit niet

en btw... wie weet nog een dl site voor een werkende HW monitor voor leadtek onder winxp??

• 418O2
  • Niet online
aaaaargh.. hij deed het net ook gewoon onder windows... Precieze beschrijving van de gebeurtenissen:

* 418O2 zit ff tjill te internetten.

Alleen msn open.

en dan ziet * 418O2 het scherm raar doen (als in de oude monitor die out-of-hz-range is)

en dan zo vast als een }:O

Wie weet de oplossing :?

Verwijderd

Proberen te koelen? heb je de temperatuur al gemeten?

• 418O2
  • Niet online
ik kan de temp dus niet meten, maar de standaard koeler werkt gewoon en ik heb er een extra 486-fan bij op geschroefd. De hardware monitor doet het dus niet in winxp en ik kan ook geen werkende versie vinden

(digitalfx.. ik had met jou gemailed over die enermax fans, maar je replyed niet. kan je me weer even mailen? maxkeyner@home.nl)

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
je kan em wel meten moet je ff de nieuwe winfox drivers downen van de amerikaanse website en gebruik ook ff de search zo heb ik em ook gevonden

• 418O2
  • Niet online
al gedaan :S, maar die werken dus niet :'(

Verwijderd

Als dat gebeurt staat je mem gewoon te hoog en is het dus NIET stabiel. K had m'n gf3 pure eerst ook ge oc't met waterkoeling dr op, kwam toen tot 240, 530 stabiel. Hij scoorde toen beter dan de ti 500 >:)

• 418O2
  • Niet online
Dus ik ff ghosten. en nu zijn de problemen weg :? heel raar..
Pagina: 1