Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
je kunt de leds gewoon vervangen, is al vaker gedaan, als je ff de in de search rondneust, kom je er wel een paar tegen denk ik.
zie bv. dit topic, ergens een plaatje in 1e post
[topic=418292/1/25]
[topic=418292/1/25]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
yup
het is verry makkelijk om dat te doen..
veel suc6
gebruik de search kom je vast wat nutige info tege
het is verry makkelijk om dat te doen..
veel suc6
gebruik de search kom je vast wat nutige info tege
Verwijderd
Leds vervangen is een kleinigheidje...
behalve als het smd leds zijn, dan ben je net iets langer bezig.
hou natuurlijk wel rekening met de polariteit van je ledjes he. ze branden slechts in 1 richting.
behalve als het smd leds zijn, dan ben je net iets langer bezig.
hou natuurlijk wel rekening met de polariteit van je ledjes he. ze branden slechts in 1 richting.
wow die kende ik niet van hem (TheGreater woont bij mij in de buurt en ik kom ervaak maar dat zn pc wit was eerst wist ik niet) dat had ik nog nooit gezienOp woensdag 29 mei 2002 22:05 schreef Falcon het volgende:
je kunt de leds gewoon vervangen, is al vaker gedaan, als je ff de in de search rondneust, kom je er wel een paar tegen denk ik.
[topic=418292/1/25]
Zo ziet ze er uit:

Qute or not

Qute or not
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Moet makkelijk kunnen, ff uit elkaar halen, oude leds loshalen en nieuwe erop solderen. Klaar.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
kijk ff op www.ccmod.com en dan bij how-to's kheb een howto geschreven hoe je die krengen kan vervangen
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Pagina: 1