Toon posts:

wrom is mijn topic dicht???

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/509278/1?limit=30 [/url]

er staat nergens in de FAQ dat ik GOT niet mag gebruiken om info te vergaren

ik zou heus geen vraag stellen zonder te zoeken
maar er zijn gewoon te veel sites waarop games worden beschreven
en daar staat overal wel bij "openGL support" oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zie sluitmsg en verder willen we graag dat je even je vragen precieser stelt waaruit blijkt wat je al weet, en wat je gedaan hebt om informatie te vergaren.
Het helpdesktelefoonnummer ben ik helaas kwijt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:44
* Jesse vind de sluitpost eigenlijk wel duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Huiswerk is bedoeld om zelf te maken om er iets van te leren, niet om het door anderen (bijvoorbeeld je vader) te laten maken. Door het hier op GoT te posten laat je door ons jouw huiswerk maken. Niet alleen is dit erg lui (no offence) maar ook niet de bedoeling van je opleiding.

Je kunt best via www.google.com zelf een beetje info vergaren, en er blijkt niet uit je post dat je dit al geprobeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
er staat wel in de FAQ (heb 'm even niet bij de hand, maar dit komt vaker voor) dat huiswerkvragen niet op prijs gesteld worden, helaas voor jou.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is toch niet relenvant waar ik al gezocht heb?
als jullie zeggen dat er genoeg te vinden is over op bv google dan benik heel benieuwd
ik heb gezocht maar niet gevonden
dan ga ik hierheen omdat hier heel veel vraag goed beantwoord kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
huiswerk of niet dat doet er toch niet toe?

hulp van anderen is toch waar school over gaat?
moeten alle leerlingen het wiel opnieuw gaan uitvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je denken dat wanneer ik vraag in P&W wat de beste programmeertaal is en hoe je nu eigenlijk een programma precies in elkaar moet zetten, dat ik antwoord krijg?

Zo komt je post over. Je vraag is wel erg algemeen; daarnaast geef je niet zelf aan wat je al precies ondernomen hebt. Het maken van een fatsoenlijk topic is nog best een kunst op zich.

Hier kan niemand echt iets mee.

Last but not least (hoewel ik daar persoonlijk nooit zo zwaar aan til), GoT is geen huiswerk forum! Het is dus niet de bedoeling hier alle opdrachten te gaan posten die school maar verzint.

Waar ik meer moeite mee heb, is het feit dat het de bedoeling van deze opdrachten is, dat je zelf het eea uitzoekt en dit dus niet door anderen laat doen! Daar leer je echt niks van.

Oh ja, zou je deze eens even heel goed door willen lezen?
[topic=489710]

Dan weet je ook meteen waarom dit topic zometeen op slot gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:04

JvS

Ik heb hem zelf ook

[search=opengl d3d]

opengl op google

direct3d google

't is niet de bedoeling 'ff' hier je vraag neer te pleuren als je het niet kan vinden.. Ga dan eens logisch nadenken over zoeken op internet

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 29 mei 2002 21:58 schreef NightHawk506 het volgende:
het is toch niet relenvant waar ik al gezocht heb?
Wel, dat staat ook in policy;s trouwens (erg duidelijk zelfs)... Je komt gewoon hier, pleurt een vraag neer over d3d vs opengle en technische achtergronden en dan moeten wij dat jou even gaan uitleggen?

www.whatis.com ofzo is daarvoor... Of zoeken naar artikelen op google.
als jullie zeggen dat er genoeg te vinden is over op bv google dan benik heel benieuwd
ik heb gezocht maar niet gevonden
dan ga ik hierheen omdat hier heel veel vraag goed beantwoord kunnen worden
Jah, vragen die je niet makkelijk zelf kan bedenken...

Een vraag als "hoe werkt een processor" hoeft ook niet voor de 10e keer beantwoord te worden..

We zijn een discussieforum, niet een plek waar ff jouw vraag beantwoord wordt.. Dat willen we niet, en als een post wel zo overkomt (got gebruiken als zoekmachine) dan gaat zoiets dicht..

Dit kan je makkelijk zelf uitvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik wel gedaan maar dat zeg ik net

het is zoeken naar een naald in een hooiberg
op elke site die gerelateerd is aan games komt het woord opengl een d3d naar boven in de zin van support
en niet over wat de werkelijke verschillen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

en dan ga je verder denken .. ik wil technische info... en dat tik je dan (opengel technische) in en dan zie je allemaal duitse sites en dan denk je "hhhm, misschien eens 'opengl technical'intikken.. en jawel. *D

sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
"Oh ja, zou je deze eens even heel goed door willen lezen?
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
"

deze heb ik over het hoofd gezien
mijn excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 22:07 schreef NightHawk506 het volgende:
dat heb ik wel gedaan maar dat zeg ik net

het is zoeken naar een naald in een hooiberg
op elke site die gerelateerd is aan games komt het woord opengl een d3d naar boven in de zin van support
en niet over wat de werkelijke verschillen zijn
Eerste beste zoekpoging van mij op www.google.com:
Vervolgens de eerste link pakken bovenaan, aangezien die een veelbelovende titel heeft:
Direct3D vs. OpenGL: comparison
Kassa!!!

Mag jij mij vertellen, waarom mij dit in 3 seconden lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb misschien niet op de juiste manier gezocht maar daar kom je altijd pas achteraf achter

ik zal beter me best doen om voortaan op andere wijzen aan mijn info te komen maar ik ben wel van mening dat als GOT alleen is voor discussies dat er heel veel topic dicht mogen

dit is wat mij betreft niet nodig het gaat mij erom dat er hier info uitgewisseld wordt
en dus dacht ik dat het een juiste manier was om dingen bij te leren

EDIT:
het was niet mijn bedoeling om hier een probleem van te maken maar ik dacht dat het de normaalste zaak van de wereld was om hier vragen te stellen waar je zelf niet 1,2,3 uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 22:17 schreef NightHawk506 het volgende:
ok ik heb misschien niet op de juiste manier gezocht maar daar kom je altijd pas achteraf achter

ik zal beter me best doen om voortaan op andere wijzen aan mijn info te komen maar ik ben wel van mening dat als GOT alleen is voor discussies dat er heel veel topic dicht mogen

dit is wat mij betreft niet nodig het gaat mij erom dat er hier info uitgewisseld wordt
Klopt, dat is ook de bedoeling van GoT.

Alleen dan moet je wel met gerichte vragen komen en laten blijken dat je enig vooronderzoek verricht hebt ;)
Ik zeg dus niet dat je geen vooronderzoek verricht hebt, want ik geloof echt wel dat je dat gedaan hebt. Het bleek alleen niet uit je topic. Het komt over als " Ik wil iets over dit en dat onderwerp weten; zoeken jullie het even voor me uit :* "

Stel voor dat je nu wat verder zoekt en daarbij op problemen stuit, dan kun je gerust een nieuw topic openen met daarin duidelijk uitgelegd wat je niet snapt en welke stappen je al ondernomen hebt zelf. Uiteraard kijk je eerst in de search van GoT even, of je vraag al niet 100 keer gesteld is ;)

Dat is alles wat je heoft te doen, voor een succesvol topic ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

EDIT:
het was niet mijn bedoeling om hier een probleem van te maken maar ik dacht dat het de normaalste zaak van de wereld was om hier vragen te stellen waar je zelf niet 1,2,3 uitkomt
Geeft niet hoor, een leuke discussie in LA is nooit weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je zaken heel simpel zelf kan uitzoeken mogen dit topics dicht... Niet alles wat geen discussie is mag dicht. Je mag wel om meningen vragen enzo.
Dingen bijleren doe je in principe door erover te lezen en dan over te discusseren, niet ff een vraag stellen met "wat zijn de technische gronden van dit en dat en wat zijn de verschillen" als ide dingen al vaak gevraagd zijn.
EDIT:
Daar is het forum dus te groot voor en dat willen we niet. Als iedereen dat doet, dan komt het vol te staan met topics waarin anderen 'ff' wat voor jou moeten uitzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zal proberen wat zorvuldiger met GOT om te gaan

het was absoluut niet mijn bedoeling dat het in zou uitlopen in iets als dit

ik kom niet zo heel vaak op GOT en dan eigenlijk alleen op de casemod forum

wat mij betreft heb ik alles gezegd en ik moet nu HEEL snel verder want mijn verslag moet binnenkort op de tafel van mijn leraar liggen
als ik vragen heb horen jullie het ZEKERS!!!!!!!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft je niet schuldig te voelen o.i.d. nu hoor :)

Succes met je verslag in ieder geval ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.