Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje zitten zoeken maar kom er niet helemaal uit

Ik heb een datakabel bij de s45 maar is het nu ook mogelijk om melodies via de datakabel in mijn telefoon te zetten ?

Verwijderd

Topicstarter
niemand een id ;)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:54
Jahoor, dat kan. Ik zou even verder kijken op http://www.club-siemens.com/ Daar kun je alles vinden wat je nodig hebt! Succes :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 22:02 schreef Mastersteen het volgende:
niemand een id ;)
In vervolg even wachten voordat je een topic omhoogschopt a.u.b. :)
DIt is wel heel erg snel ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 22:31 schreef M@FI@ het volgende:

[..]

In vervolg even wachten voordat je een topic omhoogschopt a.u.b. :)
DIt is wel heel erg snel ;)
sorry :'(

Verwijderd

of kijk anders eens op www.mobileaction.com

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 08:33
Midi files met 1 instrument kunnen in het flexgeheugen geplaats worden om ze vervolgens als beltoon te gebruiken.
Zie www.bamikanarie.nl voor gratis midi files.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:22
Check www.s35expl.de. Volg daar de ME45/S45/SL45 link en je vind je progje.

Ik werk hier met S35explorer via de infraroodpoort op m'n laptop. Werkt prima om MIDI-melodietjes en BMP-logo's te versturen.

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Ik ga hier maar posten, om geen nieuw topic te moeten starten.

Ik heb net m'n nieuwe S45 gebruiksklaar gemaakt en heb met de QuickSync software het adresboekje gevuld.
Nu stonden er nog nummers in het telefoonboek (op de SIM kaart) die nog van m'n oude telefoon waren (Alcatel OTE). De namen zijn allemaal in hoofdletters en onvolledig (niet genoeg tekenposities in oude gsm).

Is het mogelijk om de entries van het adresboek te kopiëren naar het telefoonboek?
Of kan ik het telefoonboek editen met de software? 'k heb nog niet gevonden hoe dat moet ;)

Verwijderd

Ik heb een S45i, maar gebruik niets van de bijgeleverde software. Ik heb een (voor mij) superfijn programma gevonden. Kijk maar eens op www.mobnav.com

• josoetgebrook
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-01 12:24
Ga naar Werk in het menu en dan naar Adresboek
ga dan op een naam staan en druk op opties
kies dan de optie Alles kop.
Hij vraagt of alles naar het Telefoonboek gekopieerd moet worden, kies dan ja.
dit kan ook van Telefoonboek naar Adresboek.

Verwijderd

Dank u wel :)

Bij mij staat er enkel "Naar SIM kopiëren".
Ik weet dat daar ook allemaal nummers opstaan. Zou ik die dan best 1 na 1 deleten (er staan een aantal van de operator tussen) en daarna ze kopieren van adresboek naar telefoonboek?

Die MobNav ziet er idd erg cool uit. 'k ga dat eens uitproberen ^^

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 13:09:
Ik heb een S45i, maar gebruik niets van de bijgeleverde software. Ik heb een (voor mij) superfijn programma gevonden. Kijk maar eens op www.mobnav.com
Hee willem.....kun je mij ff in je msn zetten? jorisstaal@hotmail.com moet je ff wat vragen wat hier niet toegestaan is >:)

Verwijderd

Erm... Je kan dus bmp bestanden opslaan in de S45, evenals mid en nog een paar andere soorten.

'k heb dus een eigen logotje gemaakt en via verkenner naar m'n GSM gekopieerd.
Nu zag m'n broer dan anime mannetje ook graag, en wou ie die afbeelding ontvangen.

Eén probleem echter:
Ik kan dat versturen via sms en irda. Vermits de Nokia 3210 geen irda heeft, heb 'k het via sms verzonden. Nu komt het: bij mij is dat vertrokken als 1 sms (ems?) en bij hem kwam dat aan als een 10-tal smsjes die de 3210 niet eens kan lezen: "Kan bericht niet lezen" foutmelding.

Bestaat er niet zoiets als een standaard dat overal moet werken, op alle gsms?

Nog iets:
Zelf gecomponeerde melodiën staan opgeslagen als .mid bestanden, die probleemloos door Windows Media Player kunnen beluisterd worden.
Als ik nu een .mid van één of ander lied van m'n pc in de gsm stop, werkt dat niet.
Is er een bepaald formaat voor? Bestaat er een progje op dat om te zetten?

Hopelijk weet iemand daar raad mee :)

Verwijderd

Ik weet al wat Joris wil vragen, en het antwoord is: heb ik!!!!

Verwijderd

Hmmm.... sounds interesting :)
Waar heb je dat gevonden als ik mag vragen?

Verwijderd

...dat mag ik niet zeggen, dat mag hier niet.....:)

Verwijderd

.

[ Voor 96% gewijzigd door Dirk op 15-09-2016 23:00 ]

Verwijderd

Ik zal jullie een mailtje sturen met informatie >:)

Verwijderd

:) Als ik jullie was zou ik een demoversie op www.mobnav.com downloaden :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 15:53:
:) Als ik jullie was zou ik een demoversie op www.mobnav.com downloaden :)
Heb je ook de "pieeeeeeeeeep" voor versie 1.03?

Verwijderd

...daar heb ik het de hele tijd over....... 8)7

Verwijderd

he willem666 ben je er al uit of het een S45 of een S45i is? zag je reply in andere S55 topic

Verwijderd

Ik heb op koopjessite een S45i, titansilver, Nederlands model gekocht. Die heb ik sinds 2 weken in mijn bezit. Prima ding. Dus als je een S45i wilt, bestel dat ding daar!

Verwijderd

Thx Willem :)

'k heb net de nieuwe firmware erop gezet.
Nu lees ik net dat sommige modellen van gewoon naar de "i" versie kunnen worden geuprgade, zomaar voor niks, bij Siemans.
Is dat met de S45 ook het geval?
Pagina: 1