das zeker goedkoop voor een mx460, OF ti4600 (dat al helemaal), spoort niet denk iok
de mx460 staat voor €158 in de pricewatch. zal wel een foutje zijn 
edit:
plaatje laadt nu wel? , is dus een ti4600 volgens het plaatje
, dus zeker weten een verkeerde prijs
plaatje laadt nu wel? , is dus een ti4600 volgens het plaatje
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
zal wel een ti4600 zijn. maar denk dan nog een 0 achter de prijs.....
Is al een topic over, gaat om een geluidskaart als ik me niet vergis
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
klopt helemaal, moet je ff zoeken op dat bestelnummer oid op de dynabyte siteOp woensdag 29 mei 2002 21:38 schreef DenniZ-X het volgende:
Is al een topic over, gaat om een geluidskaart als ik me niet vergis
das waar, maar ik heb ff op de site gekeken en daar staat de ti 4600 (plaatje van de doos) voor 549, maar de beschrijving klopt ook niet helemaal, want die is dan wel voor de mx460 maar die heeft maar 64 mb ddr geheugen.
Gebruik verdomme de search nou eens voor je iets post... Dit heb ik een paar dagen terug al gezien.
Plaatje van Ti4600, tekst van MX460, prijs van geluidskaart.
edit:
[topic=507156]
edit2:
sorry, net te laat
Plaatje van Ti4600, tekst van MX460, prijs van geluidskaart.
edit:
[topic=507156]
edit2:
sorry, net te laat
[topic=507156/1/50]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Verwijderd
Ik heb de advertentie ook gezien maar die prijs hoort bij een 4.1 geluidskaart. De prijs is dus gewoon verkeerd neergezet. (ik heb die vraag toen straks onder de goede plaats al eens gevraagd, kijk maar bij videokaarten en beeldkanonnen)
heb het ondertussen gezien, ben echtOp woensdag 29 mei 2002 21:48 schreef Jeroentussie het volgende:
Ik heb de advertentie ook gezien maar die prijs hoort bij een 4.1 geluidskaart. De prijs is dus gewoon verkeerd neergezet. (ik heb die vraag toen straks onder de goede plaats al eens gevraagd, kijk maar bij videokaarten en beeldkanonnen)
foutje.
zal hopelijk niet meer gebeuren.
wat doet dit uberhaupt in AV? De search is weer ver verstopt vandaag geloof ik?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()