Toon posts:

pricewatch e.a.

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn site ( www.prijsindex.net ) draait nu al geruime tijd en nu zijn we toch echt tot een punt gekomen dat we duidelijk beter zijn dan de pricewatch van tweakers. Maar toch vind ik de bezoekersaantallen nogal tegenvallen. Ik vraag mij dus af of en waarom mensen nog steeds kiezen om op pricewatch te kijken.

Niels.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 21:40
tjsa, dit is een manier om je site te promoten.... maar ik denk niet dat de adjes hier blij mee zijn...

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:03
Om 2 redenen had ik nog nooit die site van jouw gebruikt.
Ten eerste zit pricewatch geintegreerd in tweakers.net. "Just click and go" zou ik maar zeggen. Je leest een nieuw stukje over hardware en bent geinteresseerd in de prijs.
Ten tweede naamsbekendheid. Ik heb nog nooit van die site van jouw gehoord. En als ik niet weet dat ie bestaat, kan ik hem ook niet gebruiken.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Hoyden
  • Laatst online: 20-02 21:32
Ik vind het aantal produkten zeer tegen vallen.

Bij Geluidskaarten maar een paar, weinig Coolers, weinig Netwerkkaarten.

En ik vind die dingen toch nooit actueel, er zijn altijd bedrijven die er niet bij staan maar die wel meer artikelen leveren en tegen een lagere prijs soms..

(Bijv. Rodo..)

Verwijderd

Topicstarter
Heb je misschien een idee om de site beter te promoten GarBaGe?

"En ik vind die dingen toch nooit actueel, er zijn altijd bedrijven die er niet bij staan maar die wel meer artikelen leveren en tegen een lagere prijs soms.."

Ik zal je even het tekstje van de voorpagina geven:
De prijzen die je hier vindt zijn door ons systeem automatisch geindexeerd vanaf de sites van de desbetreffende winkels (nu al 119!). Dit updaten gebeurt elke nacht waardoor steeds de allerlaatste prijzen te zien zijn.

..hopelijk verklaard dat wat, Fox.

Verwijderd

1. Plextor 12x 4x 32x SCSI

pricewatch FL 773,-

Prijsindex FL 795,-

2.Intel Pentium III 1000EB (FC-PGA)

Pricewatch: FL 2349,-
Prijsindex: FL 2399,-

3. IBM 60GB 7200rpm (DTLA 307060)

Pricewatch: FL 1162,-
Prijsindex: FL 1188,-

4. AMD Duron 750

Pricewatch: FL 349,-
Prijsindex: FL 349,-

Dus prijsindex.net is net iets duurder (niet veel), maar daarintegen wel een stuk overzichtelijker.

Maar ik denk eigenlijk niet echt dat je extreem veel hits kan verwachten, omdat tweakers.net toch al zo'n feature heeft gaan toch veel mensen maar voor het "makkelijke", dus zoiets als geintergreerde programma's in windows vs andere (betere) programma's.
(ja je begrijpt het goed ik vergelijk tweakers.net met microsoft).

• Hoyden
  • Laatst online: 20-02 21:32
Toch zijn er veel bedrijven die er niet bij staan, dus zijn de prijzen van prijsindex voor mij niet handig :)

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:09
Hmmmm, op sommige punten is ie minder dan t.net pricewatch en sommige punten beter...

Op het aantal producten zullen we in ieder geval geen kritiek leveren want tweakers.net heeft waarschijnlijk meer sitevieuws...

Leuk is de top steigers, maar wat ik b.v. mis is een list met laatste toevoegingen, een koppeling aan andere alrtikelen en shop revieuws zoals bij tweakers...

Design vind ik wel fijner, en het is ook een stuk beter geordent....

Ik zou zeggen: lang leve de concurentie! (hmmm mischien moet ik ook maar een pricewatchje gaan maken)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Pricewatch klik ik nou bijna blind, vind em ook wat overzichtelijker, maar goed, dat is persoonlijk.

Flickr | Lego collectie

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-02 22:19
Mijn voornaamste reden dat ik prijsindex niet meer bezoek is idd het gebrek aan aanbod en de prijzen die achter lopen. Ik heb een tijdje lang (toen je ook hier op GoT had lopen promoten) de Pricewatch en prijsindex naast elkaar gebruikt, maar voor mij was de pricewatch iedere keer beter. Bovendien is de Pricewatch geïntegreerd met de Shop Survey, dus je kan ook direct zien of de winkel waar je iets wil gaan kopen een beetje goed is.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Topicstarter
shevar, over de prijzen die je noemt.
De plextor 12x4x32x scsi

Jorg staat op nr1 bij pricewatch. Jorg hadden we er wel bij staan alleen heeft Jorg het aparte prijslijstje dat ze maakten niet meer gemaakt, dus daarom stond de Jorg prijs er niet meer bij.

Verder viel me op dat in het lijstje bij tweakers prijzen van alternate en sww er ook bij stonden, maar zij verkopen die writer niet eens.

De pentium 1000, hier is weer Jorg de goedkoopste, mijn 2e is wel goedkoper dan 2e van pwatch.

Hier is ASCI technologies de goedkoopste, alleen die hadden we er wel tussen staan, maar op hun site bleven ook oude prijzen ertussen staan, waardoor hun geheugenprijzen lager stonden dat ze werkelijk waren, hier hebben we natuurlijk over gemailed, maar ze kwamen niet met een oplossing.

Zoals je ziet zijn er nog een stel winkels die wat indexeerproblemen vertonen, hier moeten we dus nog aan werken.

XElDiablo, de laatste toevoegingen staan onder 'toevoegen'.
Bij sommige produkten (vooral cdwriters en moederborden) staan nu al de officiele links van de produkten, hier zullen ook nog links naar reviews bij komen.

ArthurS e.a., bij 'winkels' zal een lijst komen te staan waar we de prijzen van de top 12 meest bezochte produkten zullen bekijken en dan elke winkel zullen scoren naar hun prijzen ervan. Je zult dus een lijstje krijgen met de goedkoopste winkel overall bovenaan en zo verder.

Verwijderd

Topicstarter
Een bezwaar van jullie was dat er te gering produktenaanbod was. Nu kunnen jullie onder 'toevoegen' produkten aanvragen.

Daar staat nu een dynamische lijst waar produkten kunnen worden toegevoegd, en als het produkt er al bij staat, druk je op '+' zodat we weten dat daar meer vraag naar is, en als wij hem hebben toegevoegd verwijderen we hem uit de lijst. Zo simpel is het.

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Misschien dat er weinig mensen komen omdat je zo loopt te spammen. Dit is btw helemaal het verkeerde forum. Zet het in het onzin forum of zo.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Erg leuk, die prijsindex, maar dit is inderdaad niet de manier om hem te promoten.
Een beetje concurrentie kan nooit kwaad; zet hem in het homepage-vakje van je profiel. Als er mensen geinteresseerd zijn in iemands homepage, dan klikt hij/zij wel op je huisje.
Meld je site aan bij zoekmachines en dergelijke. Maar stop met net te doen alsof je wil weten waarom iemand niet op een site komt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.