[TMF] Weer zo'n :r moderatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 22:23
Ik post in http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=524736 dat er een crappy zinsopbouw is...

Vervolgens wordt het aangepast door iemand (blijkt dus dat ik gelijk had)

Hop, en ik krijg een overbodig.... |:(
Shoot me (again)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:40

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nee sorry, maar die 0 overbodig is terecht, het is gewoon ver offtopic om iemand op een enkel missend woordje aan te spreken.
zeker als je verder biedt geen enkele aanvullende informatie.
Ook woorden als 'Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh' en het kots-smilie zijn niet waardeverhogend.

ik vind 0:overbodig een terechte moderatie.
je post heeft geen enkele relatie tot het artikel.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

Formeel heb je [edit: Praeth dus] gelijk natuurlijk, en behulpzaam is het ook wel, maar je post voegt inhoudelijk niets toe aan de nieuwswaarde.
Het is min of meer een ongeschreven wet dat dergelijke reacties niet 'met punten gewaardeerd' worden, anders krijgen we ellenlange discussies van karmajagers die de puntjes op de i willen zetten, en dat 'vervuilt' de FP nodeloos.
Als je toch graag grammaticale ondersteuning wil geven kan dat betere via icq (of desnoods per email aan de schrijver).

iig bedankt voor de hulp :)

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En ook hoe het overkomt, geeft je ook nog de terechte score. Het lijkt net of jij het zelf en o zo professioneel kan (het kan zijn, maar de mensen zouden het vanuit je reactie niet kunnen weten :) ).

Je moet je ook nog indenken dat het een update is die terplekke is getikt en ze dus nauwelijks tijd hebben om het grammaticale deel na te kijken.

Het laaste deel van je reactie is een eigen mening die niks toevoegd aan het draadje opzich (hoewel we niet vies zijn van een mening).

In totaal komt het dus neer op een 0 overbodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

ยซ '-_-' ยป

Ik laat hem zo staan. Je post bevat totaal geen info over het topic. Als je iets had gezegd over het topic, of je mening had laten horen, dan had ik je +1 geveven. Al was het maar 1 zin.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
uit de faq
0: Reacties die geen enkele toegevoegde waarde hebben op het nieuwsartikel. De dubbelposts, first posts, mislukte grappen en overbodige/off-topic opmerkingen. Maar ook de domme opmerkingen, een duidelijke open deur en spelfoutopmerkingen natuurlijk. Ongemotiveerde meningen die vrij kort zijn komen hier in de regel ook terecht.
Voor het melden van spelfouten is 0 de correcte eind score.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Pagina: 1