• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ej,

mijn broertjes m35i is dood. Schermpje doet helemaal niks meer. Aangezien hij er niks geks mee heeft gedaan (het is een heel rustig jongetje :P) lijkt dit me een zaak voor de garantie. Maar hoe lang zit er garantie op dat ding? En bij wie moet ik die claimen? De Postbank, Telfort of Siemens? In de bijgeleverde documentatie zit helemaal NIKS inzake de garantie, iets dat me nu toch wel opvalt.

Anyone? :)

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:48

The Deaken

Nexus

Tja je kan het altijd proberen (je broertje dan)
gewoon eerst de postbank bellen wat zij erover weten en vragen via welk bedrijf ze die telefoons geregeld hebben

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
zou het maar bij siemens proberen... gewoon ff bellen morgen

Verwijderd

Zou iig niet telfort en de postbank bellen...

Weet nog wel hoe die bende daar toen geregeld was :r t kastje - muur verhaal.

Als ik jou was zou ik meteen Siemens bellen [zijn er ook Siemens service points in NL?]

• westkust
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10-2021
GA ZEKER NIET DE POSTBANK BELLEN! Ik spreek uit ervaring!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Op donderdag 30 mei 2002 12:55 schreef westkust het volgende:
GA ZEKER NIET DE POSTBANK BELLEN! Ik spreek uit ervaring!
Deze actie word niet door het callcenter van de postbank zelf verzorgd, maar door een extern bureau.

Ik ben van mening dat het callcenter van de postbank helemaal zo slecht nog niet is.

Maar ff ontopic, het is een siemens product. ik denk dat je deze het beste kunt bellen.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 21:03 schreef |HunterPro| het volgende:
ej,

mijn broertjes m35i is dood. Schermpje doet helemaal niks meer. Aangezien hij er niks geks mee heeft gedaan (het is een heel rustig jongetje :P

Anyone? :)
Batterij waarschijnlijk naar z'n grootje, had ik laatst ook. Gewoon voor 20 EUR een nieuwe Lion-unit aangeschaft en hij is nu dus minimaal 1 week staandebij! BETER!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zat er niet 1 jaar garantie op de PB Siemans M35i? :?

🌞🍃

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Op donderdag 30 mei 2002 13:41 schreef DataBeest het volgende:
Zat er niet 1 jaar garantie op de PB Siemans M35i? :?
Sterker nog, als ie na 1 januari 2002 is uitgeleverd heb je zelfs recht op 2 jaar garantie (nieuwe wetboek regeling).

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:45
Op donderdag 30 mei 2002 14:28 schreef Microkid het volgende:

[..]

Sterker nog, als ie na 1 januari 2002 is uitgeleverd heb je zelfs recht op 2 jaar garantie (nieuwe wetboek regeling).
Dit is *niet* waar.
De wetgeving zegt:

Binnen 6 maanden na aankoop moet het bedrijf aantonen dat het defect is ontstaan door de gebruiker (het is dus automatisch een fout van de fabrikant, tenzij die anders aantoont) = garantie
De 18 maanden daarna moet je voor garantie *zelf* aantonen dat het een fabrieksfout is.

Er staat niet dat er minimaal 2 jaar garantie moet zijn

Verwijderd

misschien beetje oud topic, maar mijn Postbank siemens is ook kapot. Ik heb telfort gebeld en er zit op alle postbank tel. garantie tot september. Je krijgt een box thuis gestuurd en daar kun je je tel. in opsturen. Ik hoop alleen dat ze niet moeilijk gaan doen over dat hij is geunlocked. Maar de speaker is kapot, dus dat heeft er weinig mee te maken...

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Op vrijdag 26 juli 2002 14:04 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Ik hoop alleen dat ze niet moeilijk gaan doen over dat hij is geunlocked. Maar de speaker is kapot, dus dat heeft er weinig mee te maken...
Als je met de software van Martech hebt unlocked kun je ook weer terug locken >:)
Als je met wat anders hebt geflashed, dan weet ik het niet...

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Pagina: 1