Toon posts:

Geforce 4 MX4600, 128 MB DDR voor €66,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het foldertje van dynabyte staat een creative geforce 4 MX4600 met 128 MB DDR op 650 MHz voor 66 euro. Is dit wat of kan ik beter een andere kopen, hij lijkt me erg goedkoop.

specificaties: deze grafische kaart is de ultieme kracht voor ultiem entertainement, gebaseerd op de NVIDIA GeForce 4 MX4600 chipset met 128 MB DDR-geheugen op 650 MHz, met 10,4 GB/seconde geheugenbreedte en Lightspeed Memory Architecture II, 2 jaar garantie

Graag jullie advies hierover

• MTops
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09-2020

MTops

Just being me...

Ik neem aan dat het een GF4 MX460 is...
Je hebt ook de Ti4600 maar dat zal wel niet bedoeld worden... :)

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

Topicstarter
Er staat hier toch echt in het foldertje MX4600. Ik kan er echt niks aan doen hoor, misschien een typfout dan? Leek me ook al raar MX4600 ik d8 nieuwe soort misschien :)

Verwijderd

HEt zal idd wel een mx460 zijn... lang niet zo snel dus als een ti4600 ook mist de mx460 een aantal features. Toch is het een bijzonder snel kaartje en kan ie elk spel op dit moment aan (gta3 bijv.)..in de toekomst word het wat twijfelachtiger. Mijn mx460 is ook nogeens goed te overclocken!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
klopt niet in het krantje, is wel een 4600 maar de prijs is van een SB 4.1

Ik haal deze info uit dit topic

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/505612

Maar ik denk dat je daar nog niet in kan komen.

Het zou ook te mooi om waar te zijn :)

specs

Verwijderd

Topicstarter
Van een soundblaster????????? Hoe komt die prijs daar nou weer |:( Das dan wel jammer, maar ja krijg 1 juni toch me nieuwe compu met geforce 2 wel wat minder maar ja we zien het wel moet het tot dan toe maar met een riva tnt 2 16 mb doen :r

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
uh? 1 juni is nog 4 dagen, zolang kan je toch wel wachten? :)
De prijs staat op de verkeerde plek, foutje in het krantje

specs

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:39

MaNdM

1000-dingen-doekje

Ik heb een kennis bij de DB en die zegt dat er behoorlijk wat drukfouten in staan...

To be determined...

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 20:02
Deze kaart is het dus en die MX4600 chipset ligt waarschijnlijk nog in het LAB:
http://www.dynabyte.nl/shop_artikel_nieuw.asp?Nr=15172
Ultieme kracht voor ultiem entertainment • Gebaseerd op NVIDIA© GeForce4™ MX4600 chipset • 128 MB DDR-RAM Geheugen • Nvidia Geforce4 MX4600 Chipset • VGA-, TV- en DVI-uitgang • Ongeëvenaarde beeldkwaliteit • Verbluffende DVD-prestaties op volledig scherm • 24 Maanden garantie • De indrukwekkende 3D Blaster© 4 Titanium 4600 is het begin van een nieuw tijdperk van extreme games. Hij levert vrijwel onbeperkte speciale 3D effecten, ultrarealistische beelden, animaties en oppervlaktetexturen met de nieuwe NVIDIA© nfiniteFX engine en een nieuwe grafische kern met 128 MB DDR RAM op 650 MHz, dubbele 350 MHz RAMDACs en een bandbreedte van 10,4 GB/seconde. De kaart verwerkt tot 1,2 biljoen bewerkingen/seconde en 136 miljoen driehoeken per seconde, en maakt optimaal gebruik van NVIDIA©-technologieën als nView, Lightspeed Memory Architecture™ en Accuview Antialiasing. Met zijn VGA-, DVI- en TV-connectiviteit, zijn compatibiliteit met AGP 2x/4x en zijn ondersteuning van dubbele TV/monitor-uitvoer, is de 3D Blaster© 4 Titanium 4600 het ultieme grafische systeem voor gamers.
Ik denk dat ze bedoelen:
http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=308

.... NVIDIA® GeForce4 Ti4600 processor with 128MB of DDR RAM at 650 MHz....

En die kost toch echt wat meer als 66,- (zo om en nabij 550,- fleurtjes)

edit:

Zie trouwens ook slotje
[topic=509313/1/25]

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

Pagina: 1