hey ik ben mijn case aan het modden ik heb al een paar ledjes en een b-bus maar ik wou mijn kast een kleurtje geve namelijk bleu metelic dat leek me wel cool maar ik wil ook een teken ofzo in mijn kast hebben wie weet wat de beste kleuren zijn voor mijn teken????
Misschien handig om te weten welk teken, zou bij rammstein nl een ander kleurtje doen dan bij nijntje
ik maak gewoon een onzinnig teken in mijn kast ik wil alleen ff wete wat nouw aigenlijk goed past bij metalic bleu
En daarom open je maar een topic .. tis me wat zeg
beetje zilver achtig of grijs, mettelic grijs ofzo dat het er niet te fel uitspringt want dan word het vaak lelijk en dat het toch een beetje opvalt.
kijk hier kan ik wat mee...Op woensdag 29 mei 2002 20:43 schreef juanp het volgende:
beetje zilver achtig of grijs, mettelic grijs ofzo dat het er niet te fel uitspringt want dan word het vaak lelijk en dat het toch een beetje opvalt.
ik heb die bus zaterdag duzz dan zal ik de plaatjes wel posten thanx dude!!! ik was er zelf niet op gekome
thanx!
Dat kon je zelf toch ook wel verzinnen?Op woensdag 29 mei 2002 20:45 schreef fuxxe het volgende:
[..]
kijk hier kan ik wat mee...
ik heb die bus zaterdag duzz dan zal ik de plaatjes wel posten thanx dude!!! ik was er zelf niet op gekome
thanx!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
beetje te lui om elf te gaan kijken wat er het mooiste bij past ?Op woensdag 29 mei 2002 20:30 schreef fuxxe het volgende:
hey ik ben mijn case aan het modden ik heb al een paar ledjes en een b-bus maar ik wou mijn kast een kleurtje geve namelijk bleu metelic dat leek me wel cool maar ik wil ook een teken ofzo in mijn kast hebben wie weet wat de beste kleuren zijn voor mijn teken????
beetje lui....maar ach.
we antwoorden toch wel mooi.....niet dan?
Metallic blauw kan idd heel goed met metallic zilver of aluminium kleur.
Maar je zou ook kunnen denken aan dof (!!) zwart!
Wat tevens een leuk effect geeft is iets met blanke lak eroverheen spuiten. Dan zie je het teken enkel glinsteren als het licht er op valt. Als je het goed doet kan dat heel blits uitkomen!
Dan moet natuurlijk wel de originele lak niet al glanzend zijn! (metallic is meestal dof)
we antwoorden toch wel mooi.....niet dan?
Metallic blauw kan idd heel goed met metallic zilver of aluminium kleur.
Maar je zou ook kunnen denken aan dof (!!) zwart!
Wat tevens een leuk effect geeft is iets met blanke lak eroverheen spuiten. Dan zie je het teken enkel glinsteren als het licht er op valt. Als je het goed doet kan dat heel blits uitkomen!
Dan moet natuurlijk wel de originele lak niet al glanzend zijn! (metallic is meestal dof)
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
ik zou het idd met zilver doen.
Ik heb zelf op me case window een radioactive logo geel gespoten en me pc kast is zwart
Ik heb zelf op me case window een radioactive logo geel gespoten en me pc kast is zwart
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
heb je ook fotos?????
post ze dan ff
ik ga senk ik ook nog wel een window make...
ik heb al een b-bus
2 case fans
4 extra rooie leds
en ga hem zaterdag spuiten en dat logoduzz
fotos zie je nog wel
post ze dan ff
ik ga senk ik ook nog wel een window make...
ik heb al een b-bus
2 case fans
4 extra rooie leds
en ga hem zaterdag spuiten en dat logoduzz
fotos zie je nog wel
Lekker makkelijk tech posts scoren zo....
Je bent in je profiel je geboorte datum vergeten te vermelden... gokje... 1987?
Maar met blauw... wit, creme, geel, oranje, grijs, zilver, goud, brons.
Je bent in je profiel je geboorte datum vergeten te vermelden... gokje... 1987?
Maar met blauw... wit, creme, geel, oranje, grijs, zilver, goud, brons.
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Pagina: 1