Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
mag temp is 90 C
trouwens, die temp komt overeen met een leuk telefoon nummertje
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
edit> check het edit knopje
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Verwijderd
naja.. khoop dat ie het nog doet maar lijkt me eerder sterk.. zal wel denk ik "iets" door gefikt zijn
Kep nog geen gekke bijeffecten gehad gelukkig...
Had voor $niks een oud mobotje meegenomen voor mn router, socket7... Had nog een P120... Zat alleen geen klipje meer aan de socket (afgebroken, daarom kon ik m meenemen dus), dus ik vrolijk met secondelijm de heatsink op de proc maken en dat koelde wel goed genoeg (altijd stabiel gedraaid) en na een paar maanden rook ik es een beetje een brandluchtje, kon niks vinden, 2 dagen later was het nog niet weg, draaide het kreng al 3 dagen met een heatsink die op de bodem van de case lag... Gloeiend heet, dikke blaar, maar het werkt nog steeds
Verwijderd
Mijn athlon 1400 rijst dan al snel naar temperaturen van 95+. 96 nogwat is het hoogst dat ik in mijn bios heb kunnen zien, nadat ik gecrashed was
Verwijderd
Dus ga maar na wat deze duron (700) kon overleven, als ik het goed heb smelt die soldeer bij 183 graden celcius......
toen kwam ik er achter dat ik ipv en 12/7v een 12/5 volt B-buz had gebouwd.
delta fan op 5 volt blaast echt voor geen meter, tja dan word je xp met alpha blok wel een tikkeltje warm
Dit kwam doordat DO3 op een schakelaar 12v/uit/7v zat.. En stond dus, per ongeluk, uit..
30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]
maar snap alleen jouw opstelling ff niet, je zegt dat het draadje van je fan los zat duz zodoende deed je fan het niet. ik neem aan dat je fan voor je radiator staat want een normale heatsink borrelt niet als ie warm wordt
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
De cpu is altijd warmer dan de water temp, als mijn water 22 is dan is mijn temp 36 (artic silver wil ik nog eens kopenOp donderdag 30 mei 2002 00:01 schreef Deacon het volgende:
maar snap alleen jouw opstelling ff niet, je zegt dat het draadje van je fan los zat duz zodoende deed je fan het niet. ik neem aan dat je fan voor je radiator staat want een normale heatsink borrelt niet als ie warm wordtduz van uit gaande dat je water nog wel gewoon stroomde hoe krijg je dan in hemels naam 112 graden voor elkaar ??? als ik mijn fan uit zet wordt ie maximaal 56 graden idle dan, stressed wil ik niet proberen...
ik was de hele avond ook al aan het benchen, hdspeed, sandra, 3dmarks enz.
DUS ik heb heel erg geluk gehad
nou dan ga ik niet ff in de bios kijken als dat zo isen dat met je hand schudden omdat je je brande was niet om de pijn hoor maar je stond gewoon te shaken omdat je d8 dat je CPU elk moment naar de eewige jachtvelden zou vertrekken
Is heel efficiënt als de airco lucht van slechts 5*C door de radiator blaast.
De waterdruk verhogen naar 3 bar met een expansievat en automatische ontluchter is ook een idee
95 graden Celcius is het maximum dat AMD opgeeft voor de XP, maar de core zal pas smelten als de temperatuur de 127*C passeerd, er zijn namelijk militaire HCT'tjes verkrijgbaar die het tot de 125 probleemloos dienen te doen, en dat gedurende minimaal 10 jaar. Er zit dus wel enige speling in de maximale temperatuur, maar goed is het zeker niet, die hoge temperaturen.
kan em niet vinden
reken maar op minimaal 500-600 euro voor zo'n ding.(kun je beter een vapochill achtige kopen)Op donderdag 30 mei 2002 20:29 schreef jeuuron het volgende:
waar kan je zo'n airco kopen? is wel een idee! kan ik erg gaan oc-en!
Even een verhaaltje van mij:
Ik was aan het prutsen met m'n celeron 400, voltage op 2,3v. Ik moest ff de koeler(met erg klein koelblok) er opnieuw opzetten. Ik zet 'm aan, hij boot, ik kijk in windows met MBM5 hoe heet ie wordt. Loopt de temp op: 70, 80, 85 in een paar sec(ik heb
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
If it ain't broke, fix it till it is...
Verwijderd
Nou, bij je lokale wit&bruingoed boer!Op donderdag 30 mei 2002 20:29 schreef jeuuron het volgende:
Beetje modden:
Thermostaatje zodanig tweaken dat-ie altijd op max draait, kastje herverherverbouwen zodat je radiator het hele uitblaasgat in beslag neemt, olie-koelers uit kevertjes zijn hier erg goed voor
Et voilá SuperDuper-koelsysteem waar zelfs KryoTech een puntje aan kan zuigen!
Verwijderd
Hopen dat me dit nie overkomt
Mijn temp is gelukkig nog nooit boven 51 geweest
bij mij max 70 graden en dan gaat het sys uit
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
dit moet ook met een msi kunnen.. maar hoe?Op maandag 03 juni 2002 09:31 schreef Shunt het volgende:
echt wat ben ik blij dat ik C.O.P. heb man LaNG leven ASUS voor een langer leven van uw cpu LOL
bij mij max 70 graden en dan gaat het sys uit
check de gamma folder...Op donderdag 30 mei 2002 20:29 schreef jeuuron het volgende:
www.gamma.com
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Maarjah Pentium 4 heh
dus ding loopt gewoon, maar heel traag, dus ik voel na aandringen van kennissen aan mijn reservoir (waar de ultra stille pomp in zit) en ik voelde geen trillingen...toen wist ik genoeg
Toen zette ik 'm aan en zag ik wittig water (van de warmte natuurlijk) uit het blok komen.
80 graden moet ie toch zeker geweest zijn, had 73 in het bios gezien, Windows startte gewoon op.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Dit topic is gesloten.
![]()