Toon posts:

Fout in Internet Explorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik krijg de laatste tijd steeds vaker een foutmelding als ik met IE 6 bezig ben. Er verschijnt dan een schemrpje met de volgende mededeling:

"In Microsoft Internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Uw was bezig..etc."

Er wordt dan gevraagd of ik automatisch een foutenrapport wil verzenden.

Je kunt ook de details bekijken van de foutmelding en dat begint zoiets als:

"Exception information
Code: 0xc0000005 Flags: 0x00000000
Record...... etc "

In het begin kwam het slechts sporadisch voor, maar de laatste tijd toch wel drie maal per week.

Als ik bij de foutmelding afsluiten kies, dan start IE 6 automatisch weer op(die optie staat aangevinkt). Ik kan dan weer gewoon internetten.

Wie weet hoe dit komt en hoe te voorkomen?

Ik heb Win2000 prof en IE 6.0.2600

Bedankt alvast voor het antwoord.

P.s. Ik heb er nog geen lijn in kunnen ontdekken bij welke webpagina's het gebeurd.

Verwijderd

je kan het automatische afsluiten uitzetten, alleen kan het zijn dat je int. explorer dan vast loopt. Kijk effe op http://www.tweakxp.com daar staat hoe je het uit kunt zetten.. Ik weet dat je wel geen xp draait maar werkt hetzelfde

als int. expl daarna nog steeds vast blijft lopen zou ik internet explorer effe verwijderen en opnieuw installeren

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 20:18 schreef kaasie het volgende:
je kan het automatische afsluiten uitzetten, alleen kan het zijn dat je int. explorer dan vast loopt.
Al de IE 6 sessies breken af als het gebeurt. Als de optie IE opnieuw opstarten aanstaat(default) dan start IE weer op en kan ik weer internetten. Staat de optie niet aangevinkt, dan sluit IE af en moet ik hem handmatig weer opstarten.