Hallo,
Ik krijg de laatste tijd steeds vaker een foutmelding als ik met IE 6 bezig ben. Er verschijnt dan een schemrpje met de volgende mededeling:
"In Microsoft Internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Uw was bezig..etc."
Er wordt dan gevraagd of ik automatisch een foutenrapport wil verzenden.
Je kunt ook de details bekijken van de foutmelding en dat begint zoiets als:
"Exception information
Code: 0xc0000005 Flags: 0x00000000
Record...... etc "
In het begin kwam het slechts sporadisch voor, maar de laatste tijd toch wel drie maal per week.
Als ik bij de foutmelding afsluiten kies, dan start IE 6 automatisch weer op(die optie staat aangevinkt). Ik kan dan weer gewoon internetten.
Wie weet hoe dit komt en hoe te voorkomen?
Ik heb Win2000 prof en IE 6.0.2600
Bedankt alvast voor het antwoord.
P.s. Ik heb er nog geen lijn in kunnen ontdekken bij welke webpagina's het gebeurd.
Ik krijg de laatste tijd steeds vaker een foutmelding als ik met IE 6 bezig ben. Er verschijnt dan een schemrpje met de volgende mededeling:
"In Microsoft Internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Uw was bezig..etc."
Er wordt dan gevraagd of ik automatisch een foutenrapport wil verzenden.
Je kunt ook de details bekijken van de foutmelding en dat begint zoiets als:
"Exception information
Code: 0xc0000005 Flags: 0x00000000
Record...... etc "
In het begin kwam het slechts sporadisch voor, maar de laatste tijd toch wel drie maal per week.
Als ik bij de foutmelding afsluiten kies, dan start IE 6 automatisch weer op(die optie staat aangevinkt). Ik kan dan weer gewoon internetten.
Wie weet hoe dit komt en hoe te voorkomen?
Ik heb Win2000 prof en IE 6.0.2600
Bedankt alvast voor het antwoord.
P.s. Ik heb er nog geen lijn in kunnen ontdekken bij welke webpagina's het gebeurd.