tweakdsl

Pagina: 1
Acties:

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
mailserver van tweakdsl doet het (nog) niet, en ik had een vraagje die ik nog niet kon vinden ergens, dus bij deze;

ik overweeg om tweakdsl te nemen, maar ik ga op kamers wonen waar nog GEEN telefoonlijn ligt.
Hoe word dan gedaan? legt tweakdsl(of een verwante partij) daar een lijn waar ik mijn modem op kan hangen, of moet alsnog door kpn een lijn laten leggen + de abo kosten die daarbij gemoeid zijn?

tnx :)

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:04
Je moet helemaal zelf voor een telefoonlijn (en dus dat jaar abo) zorgen...

Zoek van te voren wel GOED uit of het ook daadwerkelijk leverbaar is, want ik hoor net, ruim een maand na aanvraag, dat ik TOCH niet op een BBNet-centrale zit...

* Paul naar zijn Eur 250,- (aansluiting en 12x abo) * die hij al had uitgegeven aan een nieuwe lijn (was hier geen lineshring mogelijk (vind je het gek, er blijkt achteraf niet eens adsl mogelijk))...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• VO-Zephyr
mja, maar als ik dus ook nog een kpn abo meot nemen kan ik net zo goed nog mxstream nemen
hmm
moet t maar eens zwaar overdenken dan..
want dan zit ik met een kpn abo, en een duur tweakdsl abo.
plus alle aansluitkosten :S terwijl ik niet bel op een vaste lijn, dus kpn maar lachen.
kan je na dat jaar wel je kpn opzeggen dan en je adsl houden ? althans, zo komt t over uit jouw verhaal

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:14
Op donderdag 30 mei 2002 01:52 schreef VO-Zephyr het volgende:
kan je na dat jaar wel je kpn opzeggen dan en je adsl houden ? althans, zo komt t over uit jouw verhaal
Nee, je moet een vaste telefoonlijn hebben van KPN hebben om gebruik te kunnen maken van ADSL..

binnekort zal er misschien een eigen telefoonlijn van BBned zelf komen.. maar tot die tijd zit je gewoon nog vast aan KPN ;(

• VO-Zephyr
moet je dan nog een mxstream account hebben of is belbasis genoeg ?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op donderdag 30 mei 2002 17:13 schreef VO-Zephyr het volgende:
moet je dan nog een mxstream account hebben of is belbasis genoeg ?
Belbasis is genoeg.

Geen belbudget want dan is portering niet toegestaan.

• VO-Zephyr
dank u allen (sorry dat me topic dan geschopt wordt, maar goede hulp verdient hulde :) )
Pagina: 1