BF-6 niet op 133MHz - Videokaart?

Pagina: 1
Acties:

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:28

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Als mijn p3 650@866 loopt, dus met 133MHz bus, freezt ie regelmatig, met name in games. Op 130 doet ie het redelijk, maar loopt ie nog steeds zo nu en dan vast. Na het plaatsen van een extra fannetje op mijn Creatice GeForce DDR ging het al beter, maar hij freezt af en toe nog steeds.. waarom?
Ik heb verder pc133 256mb en agp 2/3 (1/2 kan niet met bx :( )

Proc is idle 25'c en kast ook, full load wordt ie 38'c (4 uur RC5).

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Nvidia kaart ??

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Een oude Geforce 1 DDR van Creative ? Die heb ik namelijk ook draaien op mijn BE6-II en ik moest het voltage op het AGP slot verhogen voordat ie goed wilde draaien. Hij draait nu op 3.5 volt, met een nieuwe bios word ie automatisch op 3,5 volt gezet maar als je een oude hebt staat ie standaard op 3,3 volt. Je moet sowiezo de laatste bios installeren, daar zitten namelijk wat extra instellingen voor je agp slot bij waardoor je betere kans hebt om op 133 mhz te komen.

Suc6

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
rc5, processor full load?? wat dacht je van cpuburn2.

http://users.ev1.net/~redelm/cpuburn2.zip

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:28

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Tjah.. das niet probleem denk ik.
Heb nieuwste bios, maar hij doet het beter op 3.3 dan 3.5 moet ik zeggen..
Tis een DDR GF1 van Creative... Prima ding verder alleen soms loopt ie vast (gisteren 2x) vandaag nog 0.. dus de hoop is hoog, al heb ik alleen maar getyped.. :(

Ideetjes? Waar kan ik van die geleidende plakspul kopen, zodat ik een fettere koeler op me GF kan zetten?

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.