Interne videokaart + V550 TNT

Pagina: 1
Acties:

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:16
Me broertje heeft een interne videokaart en een V550 TNT PCI. Het moederbord komt uit de tijd dat er weinig AGP was. Nu wil ik graag bekijken of hij nu een tweede monitor op z'n pc kan aansluiten en gebruiken. De interne videokaart staat nu uit dmv een jumper.
Kan dit? Zo ja, hoe krijg ik het voor elkaar dat het bureaublad over de twee monitoren wordt verdeeld?

Alvast bedankt.

Powered by KPN

• Error65
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01-2023

Error65

Error Inside

Het kan wel..dan moet je de on-board videokaart aanzetten en nog een videokaart er bij prikken..

maar euhh..wat voor operating system draai je??

http://www.uitdehoogte.nl/bert

Verwijderd

Als het goed is moet dat zo aan de praat te krijgen zijn, vooral in Windows XP gaat dat erg makkelijk.

Verwijderd

Weten jullie het zeker? Ik dacht altijd met onboard shit dat je óf die moest gebruiken óf een kaart.

Ik weet wel, adt je twee kaarten kunt gebruiken.

Zelfde toch als met onboardsound en een geluidskaart?

iig weer wat geleerd.. :)

• Error65
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01-2023

Error65

Error Inside

Op woensdag 29 mei 2002 21:19 schreef ajay het volgende:
Zelfde toch als met onboardsound en een geluidskaart?
Dit werkt ook prima samen..heb 't bewijs hier in huis staan! :)

http://www.uitdehoogte.nl/bert

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:16
Op woensdag 29 mei 2002 20:26 schreef Error65 het volgende:
Het kan wel..dan moet je de on-board videokaart aanzetten en nog een videokaart er bij prikken..

maar euhh..wat voor operating system draai je??
Me broertje draait Windows 98 SE. Geeft Windows dan meteen na het aan zetten van de onboard videokaart en het aansluiten van een tweede monitor hierop het bureaublad op tweede schermen??