Toon posts:

DVI->VGA convertor/monitor-adapter gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar vind ik, als echte Nederlander, zo goedkoop mogelijk een DVI->VGA converter om een 2e monitor aan m'n GF4 Ti4200 te hangen? Een 2e hands exemplaar zou ook prima zijn, dus als iemand hier zo'n ding heeft liggen dat'ie niet gebruikt...
Verder hebben ze ze bij alternate voor 10.25 euro, dat vind ik toch best veel voor zo'n simpel ding, en daar komen verzendkosten nog bij. In Utrecht heb ik ze alleen nog bij MEMO Systems gezien, waar ze 17 euro kosten, NOG duurder!
Weet iemand misschien waar ze ze nog meer hebben, het liefst ook goedkoper?

Bij voorbaat dank,

Gillish

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 20:02
E10.25 (ex BTW neem ik aan), lijk me niet duur. Zeker niet in vergelijking met een kaart die tussen de E200-250 doet.

In de States zijn die pluggen te toch gauw ergens tussen de $15 en $20. Overigens (d8 ik) worden ze toch vaak meegeleverd met (high-end) Video cards. Kortom duurdere kaart kopen en je heb 'm er gewoon 'gratis' bij :)

Je 'bespaart' denk ik een hoop tijd & geld door 'm gewoon te bestellen.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:28

IvoB

Prutst er rustig op los

sluit ik me helemaal bij aan. Wil je voortaan je groeten weghouden, dat vinden de moderators niet zo leuk.

Verwijderd

Zag er genoeg liggen bij Dynabite ik heb geen id wat ze kosten de USB kabels die ik er kocht waren in ieder geval redelijk goedkoop.

Ps.zag 3 weken terug een heel rek met allerlij kabels en adapters voor PC en Audio/Video bij de FORMIDO staan.
Daar zaten allerlij adapters tussen mischien hebben ze het daar wel,vraag anders of hub leverancier ze in zijn assortiment heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Bij dynabyte zijn ze ongeveer 't duurst: 19.95 euro.
Das toch absurd, 44 gulden voor zo'n kutstekkertje.

Verwijderd

heb je inmiddels al zo'n ding gekocht? Zo ja, waar en voor hoeveel?
Ik zit namelijk met hetzelfde probleem: zo'n dingetje is of onwijs duur of de verzendkosten maken het duur.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 17:53
Ik kreeg er een bij mijn Radeon :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er een tweedehands weten te bemachtigen, voor 7.50 euro. (gewoon in envelop opgestuurd dus geen verzendkosten)
Pagina: 1