Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36966

Topicstarter
Dag mensen,
sinds vandaag een nieuw abonnement. Heb daarom tevens vandaag mijn telefoon simlock vrij laten maken via de klantenservice van Dutchtone (heb m al langer dan een jaar)..

Nu wil ik dus het aantal minuten dat ik heb lopen bellen op 0 zetten, maar mn gsm vraagt om de beveiligingscode. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit hier iets heb ingevuld, maar 12345 enzo werkt niet :S
Ik heb geen kabeltje om te verbinden met mn pc..

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
klopt daarvoor heb je een pin2 code nodig ... die worden niet gebruikt in nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52267

is het niet 00000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38018

Ja je `PUK code intikken en llaar volgens mij.
Gewoon even die "oude" doos opzoeken met de beschrijving erbij.
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Mastah
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

Da Mastah

...is in da House

beveiligingscode heeft nix met de PIN2 te maken toch?

Gewoon een datakabel bestellen voor EUR 10,- en logomanager downen en hoppa. Lees je dan zo simpel uit!

Jongeren Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja, kan dat kabeltje wel bestellen, maar ik gebruik dat ding toch niet voor niets.
Het is niet 00000, als ik de pukcode bij de beveiligingscode intyp krijg ik ook een error :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Mastah
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

Da Mastah

...is in da House

Op woensdag 29 mei 2002 19:40 schreef jeroen-O het volgende:
Ja, kan dat kabeltje wel bestellen, maar ik gebruik dat ding toch niet voor niets.
Het is niet 00000, als ik de pukcode bij de beveiligingscode intyp krijg ik ook een error :?
logo's uppen, unlocken weet ik veel nog meer!

Jongeren Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat raar, bij mij is het namelijk wel gewoon 12345...

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
WTF, nu doet ie t wel, 12345.. waarschijnlijk zit dr een beveiliging op :)

Thanks guys ;)

En ops kan ik gratis via inet versturen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Da Mastah schreef op 29 mei 2002 @ 19:47:
[...]

logo's uppen, unlocken weet ik veel nog meer!
Voor de 3310 is geen consumenten-mbus kabel beschikbaar en kan je dus niet diep genoeg op het toestel komen om de boel te unlocken/resetten. Ik heb zelf namelijk nu ook het probleem met mijn 2 jaar oude 3310...overgestapt naar nieuw simkaartje, telefoon is simlock vrij, want ik heb deze los gekocht in de winkel, maar hij vraagt om de beveiligingscode.

De beschikbare fbus kabel staat alleen maar toe dat je aan de user-kant van het toestel dingen aanpast, zoals logo's, profielen, tonen en nummers.

De enige oplossing om deze eruit te halen is om de telefoon te laten uitlezen op een Nokia servicepunt, dit duurt ongeveer 2 uur, gaat bruteforce...dus als je zin hebt om 100000 codes in te tikken, dan moet het ook lukken :)

*Oeps* Toch wel een megaschop...naja...is wel useful info denk ik zo...en ik heb de search gebruikt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MissingDog op 06-05-2003 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Anoniem: 36966 schreef op 29 May 2002 @ 19:52:
WTF, nu doet ie t wel, 12345.. waarschijnlijk zit dr een beveiliging op :)

Thanks guys ;)

En ops kan ik gratis via inet versturen >:)
volgens mij is dit een bug bij nokia, ik wist toen ook zeker dat het 12345 was... van de 1 op de andere dag deed die code het weer... 8)7
Pagina: 1