Verwijderd
kzit bij chapter 4 in dat grootste gebouw waar je een bericht moet stelen(bij zo'n apparaat met een grijparm
alleen nu moet ik terug naar de plane maar de trappen zijn afgesloten
[This space is for rent]
Deze bedoel je denk ikVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 15:50:
Is er al een fix, waardoor Radeon owners ook de detailled textures kunnen gebruiken?
Verwijderd
ik zit een beetje vast in chapter 3,
je moet daar allemaal bommen plaates (en er komen wat submissie bij) nu heb ik al de bommen bij de brug en het radion station geplaatst
en nu staat er nog een zo'n I op mijn kompas, als ik daar heen ga dan weet ik niet wat ik moet doen, maar ik heb nog een bom over
weet iemand dat wel? thx
Verwijderd
Verwijderd
die is in de buurt van die brievenbussen
[This space is for rent]
Ik zit ook vast in chapter3, ik heb overal bommem geplaatst maar kom er 1 te kortVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 22:04:
zzz
ik zit een beetje vast in chapter 3,
je moet daar allemaal bommen plaates (en er komen wat submissie bij) nu heb ik al de bommen bij de brug en het radion station geplaatst
en nu staat er nog een zo'n I op mijn kompas, als ik daar heen ga dan weet ik niet wat ik moet doen, maar ik heb nog een bom over
weet iemand dat wel? thx
Wie weet waar ik nog bommen kan vinden ? ? ?
Of moet ik helemaal opnieuw beginnen.
Verwijderd
je hebt dus Nimo geuninstalled... patch van spel + WMA plugin wat op de cd staat geinstalleerd ? en toen werkte het nog niet ?Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 01:56:
Ja, zeer leuk spel. Maar ik ga zoals vele andere over de sound zeiken:
Is er een manier om te sound te fixen zonder NIMO te uninstallen? Ik kijk meer films dan dat ik NOLF II speel en ik ben zeer tevreden met NIMO. Ook vind ik het idioot dat ik software zou moeten deleten om andere software te kunnen spelen. De patch hielp geen ruk.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
audio is ook het ook niet volgens mij, hij gebruikt nu geen hardware audio, en loopt nog steeds brak, heb ff aan mijn videokaart gevoelt, hij is toch aardig warm (ik kan hem nog vasthouden).. maar volgens mij ligt het aan het spel zelf..RaMMSTeiN schreef op 22 oktober 2002 @ 15:21:
leuk spel, zit nu bij die "nep"spy zijn huis, ben net buiten, maar arg, het loopt toch zoooo brak, iemand een id. volgens mij komt het door de audio. de patch is geinstalleerd dus dat kan het niet zijn, zelfde als audio = low ..
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Ik zit in die kooi maar na 1 minuut gaat deze open en flikker ik naar beneden.
Hoe kom ik hier uit ?
Verwijderd
Je moet een bout die midden-boven je zit loslassen.Le_Freak ! schreef op 27 oktober 2002 @ 14:52:
Weet iemand hoe je uit die kooi komt in Chapter 8 the art of murder Invisible walls heet dit level.
Ik zit in die kooi maar na 1 minuut gaat deze open en flikker ik naar beneden.
Hoe kom ik hier uit ?
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
vooral irritant met quickload... als je snel terug wil naar een plek waar die wachters nog niet aan het alarm hebben getrokken... meer mensen hier last van? Heb namelijk redelijk systeem (AMD 2000+ 256MB RAM GF4 TI4200) en verwacht eigenlijk wel dat dit veel sneller zou moeten kunnen.
Reacties?
Verwijderd
ligt dat spel voor 35 euro in de winkel en dan zijn er NOG mensen die het downloaden (MaxOW). ' Het druppelt nu langzaam binnen '. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr wat erger ik me daaraan zeg!!! Koop die zooi nu eens!!!!!!
Bah. Vies volkje.
By the way; gaat dat lopen op een R200 met 64MB ? Want ik heb wat geld over deze maand en ik vond NoLF 1 dus echt 'gamen zoals het hoort'. Humor, graphics en pure gameplay maakten er toch een geweldige titel van en Kate = cool!
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 21:38:
G*DVERDOMME!
ligt dat spel voor 35 euro in de winkel en dan zijn er NOG mensen die het downloaden (MaxOW). ' Het druppelt nu langzaam binnen '. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr wat erger ik me daaraan zeg!!! Koop die zooi nu eens!!!!!!
Bah. Vies volkje.
By the way; gaat dat lopen op een R200 met 64MB ? Want ik heb wat geld over deze maand en ik vond NoLF 1 dus echt 'gamen zoals het hoort'. Humor, graphics en pure gameplay maakten er toch een geweldige titel van en Kate = cool!
Wat te doen??
brabrabrabra...
Geinstalleerd, gespeeld, quit, uninstall gerunt.
Verwijderd
nee, dat staat er niet. Er staat dat t gas niet sterk genoeg is om een actieve super soldier uit te schakelen. Er staat ook dat de super soldier tijdelijk uitgeschakeld kan worden door veel damage te doen, en dan moet je dat ASSS gebruiken.Flexx schreef op 10 november 2002 @ 19:03:
Weet iemand hoe je het ASSS moet gebruiken ? Ik schiet het op die gasten maar ze lopen/schieten rustig door, in de memo staat dat ze tijdelijk uitgeschakeld zijn, maar het lijkt niet te werken.
Iemand een ideetje over hoe ze af te leiden of het lopen te timen?
wie gaat er btw nou games kopen , geld teveel > ? . Ik download al mijn games
[ Voor 94% gewijzigd door Cougar op 22-11-2002 20:30 ]
Verwijderd
Nu, mijn probleem is dat je in die level geen wapens krijgt, en ik vind er nergens...
Hoe raak je hier voorbij??
daar is de utility launcher voor tesamen te gebruiken met de Sleep darts die je hebtVerwijderd schreef op 20 November 2002 @ 05:05:
Kzit vast in Chapter 8, die missie dat je juist aangenomen bent bij HARM en je moet naar de lower floor. Welnu , ik heb die poort opengelast die naar de keldertrap leidt en in die kelder zitten guards die me neerknallen.
Nu, mijn probleem is dat je in die level geen wapens krijgt, en ik vind er nergens...
Hoe raak je hier voorbij??
Verwijderd
Dat probeer ik juist te zeggen, ik heb geen wapens behalve 3 gadgets (phonebug, welder en lockpick).Jaguar645 schreef op 20 november 2002 @ 06:57:
[...]
daar is de utility launcher voor tesamen te gebruiken met de Sleep darts die je hebt
Dus ik heb géén utility launcher...
Verwijderd
ik heb um al wel uitgespeeld met die asss is de laatste missie al en het leuke aan nolf 1 vond ik toch wel dat je ook training missies had =\ =] maarja dit is mijn mening over dit spel
Verwijderd
Ik zit momenteel in the submarine base van HARM en zit vast ... ik moet die supercomputer kunnen accessen en daarvoor heb ik een manual of zoiets nodig ... nu die manual ligt in een kamer effe verder ... maar om in die kamer te raken heb je een access card of iets dergelijks nodig
Ik heb al heel de level afgezocht maar nergens vind ik die access card?
Kan iemand me helpen ?
Volgens mij moet je beneden in het toilet een persoon neerschieten. Hij heeft een accesscard...Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 20:48:
Oké, ik zit al ver voorbij mijn probleem van 2 posts hierboven maar nu heb ik een nieuw probleem...![]()
Ik zit momenteel in the submarine base van HARM en zit vast ... ik moet die supercomputer kunnen accessen en daarvoor heb ik een manual of zoiets nodig ... nu die manual ligt in een kamer effe verder ... maar om in die kamer te raken heb je een access card of iets dergelijks nodig
Ik heb al heel de level afgezocht maar nergens vind ik die access card?
Kan iemand me helpen ?
Oh ja, je kan ook documentje in die intercom stoppen, dan komt er ook een accesscard..
XP2000+, GA7VRXP, 2 x 40GB Maxtor in Raid0, Hitachi 174SXWB, Canon Powershot A40
ik hoor geen stemmen... mn audio kaart is een Creative AudioPCI volgens apparaatbeheer.
met andere spellen en de demo (onder een ander os dan) had ik geen problemen. ik ga de demo nog wel even proberen, maar hebben meer mensen dit probleem (gehad?)
Dit probleem is al veel vaker voorgekomen... scroll maar eens door dit topic.G33RT schreef op 22 November 2002 @ 09:39:
HELP!
ik hoor geen stemmen... mn audio kaart is een Creative AudioPCI volgens apparaatbeheer.
met andere spellen en de demo (onder een ander os dan) had ik geen problemen. ik ga de demo nog wel even proberen, maar hebben meer mensen dit probleem (gehad?)
Heb je Nimo? Uninstallen.
maar weet iemand het?
ik heb btw in het doom 3 topic een ftp-link neergezet met nieuwe screenies , niet van de demo!
[ Voor 69% gewijzigd door Cougar op 22-11-2002 20:33 ]
Je moet eerst het pak suiker in de tank van de vorige stage gooien. De tank is te vinden in de kelder...Cougar schreef op 22 november 2002 @ 20:30:
zo goed?,
maar weet iemand het?
ik heb btw in het doom 3 topic een ftp-link neergezet met nieuwe screenies , niet van de demo!
XP2000+, GA7VRXP, 2 x 40GB Maxtor in Raid0, Hitachi 174SXWB, Canon Powershot A40
hoe verwijder ik nimo dan?wacko schreef op 22 November 2002 @ 14:45:
[...]
Dit probleem is al veel vaker voorgekomen... scroll maar eens door dit topic.
Heb je Nimo? Uninstallen.
al gevonden
[ Voor 10% gewijzigd door G33rt op 23-11-2002 13:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik zit hier dus ook vast, en ik weet die tank nu volgensmij te vinden (bij het agregraat in de kelder). Maar hoe gooi ik de suiker in de tank (de suiker heb ik ook al gevonden)?clstat schreef op 22 november 2002 @ 21:37:
[...]
Je moet eerst het pak suiker in de tank van de vorige stage gooien. De tank is te vinden in de kelder...
Verwijderd
Als je de dop niet ziet, moet je er even met een lichtje op schijnen....Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 20:53:
Op het agregraat zit als je vanuit de kant van de trap komt, linksonder een dop. Daar klik je dan op.
In een keukenkastje in een van de gebouwen in de volgende stage. Het gebouw is vlak bij de tank die opgeblazen moet worden.Cougar schreef op 01 december 2002 @ 13:07:
weet iemand nog waar de suiker ligt?
Verwijderd
Echt ongeloofelijk, maar zit al een aantal dagen muur vast in chapter 12. Iedereen is al vermoord, incl de doktors/professors maar geen rode access kaarten en of enig spoor van diegen die ik moet gaan redden.
Kan iemand me zeggen wat te doen?
Volg deze tread ook al een tijdje plus alles andere forums van NOLF 2 en Walktough's zijn er gewoon simpel nog niet van chapter 12
Please, ik wordt gek hier !!!
(ps: tot chapter 12 zonder walktrough's !! hier kom ik gewoon echt niet uit
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 23:27 ]
Verwijderd
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
onderverdeeld in een stuk of 5 submissies
het spel is echt de moeite waard
is dat in die onderwater basis ? dan moet je een gast op de wc neerschietenVerwijderd schreef op 09 December 2002 @ 23:26:
Tjonge jonge jonge...
Echt ongeloofelijk, maar zit al een aantal dagen muur vast in chapter 12. Iedereen is al vermoord, incl de doktors/professors maar geen rode access kaarten en of enig spoor van diegen die ik moet gaan redden.
Kan iemand me zeggen wat te doen?
Volg deze tread ook al een tijdje plus alles andere forums van NOLF 2 en Walktough's zijn er gewoon simpel nog niet van chapter 12
Please, ik wordt gek hier !!!
(ps: tot chapter 12 zonder walktrough's !! hier kom ik gewoon echt niet uit)
[ Voor 80% gewijzigd door Helmet op 17-12-2002 12:50 ]
Icons are overrated
Ik heb de 1.1 patch geinnstalleerd.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Icons are overrated
Verwijderd
In die kelder bedoel je? Het lastige is dus dat ik niet door die deur kan omdat die niet open gaat. Of bedoel je een andere deur? Verder zijn er ook geen plekke waar ik naartoe kan, ik kan wel naar die hotelkamer, maar die heb ik al helemaal doorzocht. En bij de dubbele deuren staat een poortwachter die 50 roepsies vraagt.Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 13:58:
Als je je binnen bent kan je nog door 1 deur en in die kamer ligt een foto waarmee je contactpersoon gechanteerd wordt, dus die moet je ff oppakken.
Ik zal ff kijken of ik een screenshot online kan zetten.
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
als je terug loopt naar die intercom zie je dat die gast is gaan schijten,Griepzooi schreef op 23 December 2002 @ 15:41:
ik zit nu in chapter 12 maar ik kan die handleiding 2.0 noet vinden
ga nu een verdieping naar beneden en vermoord de gast op de wc deze heeft een sleutel bij zich
Icons are overrated
ik dus dit topic doorlezen, maar geen van de oplossingen werkt
ik heb al NOLF 2 een keer opnieuw geinstalleerd,
met en zonder de 1.2 update, maar het werkt nog steeds niet
iemand nog een idee hoe ik dit gefixed krijg?
ik heb net t gevecht gehad in die orkaan en moet nu door india lopen..
Bier, Whiskey en Metal!!
damn
ik loop nu op t eiland en heb t super soldier serum..
hijs wel erg cool.. maar zoals veel games... te kort
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
welk gametype en welke map?
welke server?
nolf2 zeer cool spel, da zat bij mijn videokaart en ik dacht van
Verwijderd
Iedere keer springen die vette mime spelers van die balustrade en maken ze me dood!
Is hier een goede tactiek voor? Moet je aan die wieltjes draaien met stoom of zo? Dat kleine ratje rent maar onder me door en ik raak hem voor geen meter!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Stopt het ooit of is er iets anders wat ik moet doen??????
HELP MEEEE!!!!
Dolby
Icons are overrated
Verwijderd
Dolby
Verwijderd
Verwijderd
in 1 van die huisjes(barracks) ligt een pak suiker, in 1 van de huisjes aan de rechterkant.
Beetje vaag, maar ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
Verwijderd
Ik was vanmiddag in Intertoys en zag daar NOLF2 in overvloed liggen voor slechts 5 eurootjes....
Toch wel het vermelden waard dacht ik zo!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
mzzls
PSN: nicovc
Inderdaad, snel kopen.Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 20:56:
Even een kickje!
Ik was vanmiddag in Intertoys en zag daar NOLF2 in overvloed liggen voor slechts 5 eurootjes....
En nu maar hopen dat er snel een addon komt
Verwijderd
mzzls anoniem
btw... groeten onder een post hoeft niet --> FAQ
[ Voor 37% gewijzigd door Maxow op 17-08-2003 19:33 ]
Verwijderd
Ontopic, volgens mij is dit al een keer eerder langs gekomen, blader ff het topic door.
Door joostve - Sunday 20 October 2002 17:52
je moet die bug op de telefoon plaatsen
dan wachten
als het goed is heb je hem al zien lopen in het dorp, hij loopt naar zijn huis toe, wees hem dus voor
zodra hij binnen komt gaat de telefoon daarna gaat hij pitten en kan jij het gesprek terug luisteren door die bug weer te pakken
Welk huis? Welke telefoon? Die bij die kluis? Waar haal je die bug voor die telefoon dan vandaan? Als ik ernaar wijs blijft ie gewoon grijs i.p.v geel. En hoe gaat die kluis open?
hoe je aan die bug komt weet ik niet meer precies, zit hij niet al in je inventorie als je het level start?
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Breepee schreef op 25 August 2003 @ 09:17:
't spel ligt trouens voor 4,99 bij de intertoys.
DubbelpostVerwijderd schreef op 04 August 2003 @ 20:56:
Even een kickje!
ik heb dus deze game een tijd geleden origineel gekocht.
Nu weer opnieuw geinstallled, vond het namelijk een topgame.
Maar nu heb ik dus als default werkpartitie D (waar dus mijn winxp opstaat enzo)
Als ik Nolf2 nu echt wil gaan patchen naar versie 1.3 krijg ik
'No one lives forever 2 is not installed. Patch aborted'
Ik heb al in het register zitten proberen maar het wil maar niet lukken??
Iemand hier een oplossing voor?
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
NiemandEl Snorro schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 13:15:
*schop*
ik heb dus deze game een tijd geleden origineel gekocht.
Nu weer opnieuw geinstallled, vond het namelijk een topgame.
Maar nu heb ik dus als default werkpartitie D (waar dus mijn winxp opstaat enzo)
Als ik Nolf2 nu echt wil gaan patchen naar versie 1.3 krijg ik
'No one lives forever 2 is not installed. Patch aborted'
Ik heb al in het register zitten proberen maar het wil maar niet lukken??
Iemand hier een oplossing voor?
Ik heb btw ook al geprobeerd om de patch in dezelfde directory te plaatsen en dan te installen. werkt ook niet
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
done.Crash schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:02:
El Snorro: open even een nieuw topic in SPV, dit topic is niet voor problemen bedoelt
[rml][ NOLF 2] Probleem met installen patch[/rml]