No one lives forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.048 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een fix, waardoor Radeon owners ook de detailled textures kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch is deel 1 vele malen beter afgezien van gfx... leukere missies, meer humor, origineler verhaal,leukere gadgets enz enz (WAAR is het verhaal in deel 2?)... Nee doe mij maar deel 1. Ik speel denk ik 2 ff uit en dan raus damit. Saaie boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10 10:18

PoweRoy

funky!

kheb een probleem

kzit bij chapter 4 in dat grootste gebouw waar je een bericht moet stelen(bij zo'n apparaat met een grijparm :) )
alleen nu moet ik terug naar de plane maar de trappen zijn afgesloten :( hoe kom ik terug :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 15:50:
Is er al een fix, waardoor Radeon owners ook de detailled textures kunnen gebruiken?
Deze bedoel je denk ik ;)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze drivers lossen het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zzz
ik zit een beetje vast in chapter 3,
je moet daar allemaal bommen plaates (en er komen wat submissie bij) nu heb ik al de bommen bij de brug en het radion station geplaatst
en nu staat er nog een zo'n I op mijn kompas, als ik daar heen ga dan weet ik niet wat ik moet doen, maar ik heb nog een bom over

weet iemand dat wel? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je wat het probleem is, ik niet eens verder dan level 1, of zo, moet je die 3 brievenbussen openmaken, en daarna weet ik niet wat ik meot doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dna moet je bij de winkel naar binnen die een rooie automaat voor de deur heefts taan
die is in de buurt van die brievenbussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 24-10 10:18

PoweRoy

funky!

je moet de brieven bussen in een bepaalde vologord ehebben staan. de laatste(blauwe oet open) :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 22:04:
zzz
ik zit een beetje vast in chapter 3,
je moet daar allemaal bommen plaates (en er komen wat submissie bij) nu heb ik al de bommen bij de brug en het radion station geplaatst
en nu staat er nog een zo'n I op mijn kompas, als ik daar heen ga dan weet ik niet wat ik moet doen, maar ik heb nog een bom over

weet iemand dat wel? thx
Ik zit ook vast in chapter3, ik heb overal bommem geplaatst maar kom er 1 te kort :?

Wie weet waar ik nog bommen kan vinden ? ? ?

Of moet ik helemaal opnieuw beginnen. :'(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een bom moet je vinde in een kastje, ik denk dat je ze allemaal ff moet na lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 01:56:
Ja, zeer leuk spel. Maar ik ga zoals vele andere over de sound zeiken:
Is er een manier om te sound te fixen zonder NIMO te uninstallen? Ik kijk meer films dan dat ik NOLF II speel en ik ben zeer tevreden met NIMO. Ook vind ik het idioot dat ik software zou moeten deleten om andere software te kunnen spelen. De patch hielp geen ruk.
je hebt dus Nimo geuninstalled... patch van spel + WMA plugin wat op de cd staat geinstalleerd ? en toen werkte het nog niet ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:00

Ankh

|true

leuk spel, zit nu bij die "nep"spy zijn huis, ben net buiten, maar arg, het loopt toch zoooo brak, iemand een id. volgens mij komt het door de audio. de patch is geinstalleerd dus dat kan het niet zijn, zelfde als audio = low ..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:00

Ankh

|true

RaMMSTeiN schreef op 22 oktober 2002 @ 15:21:
leuk spel, zit nu bij die "nep"spy zijn huis, ben net buiten, maar arg, het loopt toch zoooo brak, iemand een id. volgens mij komt het door de audio. de patch is geinstalleerd dus dat kan het niet zijn, zelfde als audio = low ..
audio is ook het ook niet volgens mij, hij gebruikt nu geen hardware audio, en loopt nog steeds brak, heb ff aan mijn videokaart gevoelt, hij is toch aardig warm (ik kan hem nog vasthouden).. maar volgens mij ligt het aan het spel zelf..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gezeik met die audio. Ook ik had het probleem dat ik eerst geen stemmen had, de rest wel. Nimo geuninstalled, toen was al het geluid weg. Daarna Fraunhofer codec geinstallerd en geluid is weer terug, maar nog steeds geen stemmen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Weet iemand hoe je uit die kooi komt in Chapter 8 the art of murder Invisible walls heet dit level.

Ik zit in die kooi maar na 1 minuut gaat deze open en flikker ik naar beneden.

Hoe kom ik hier uit ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op 27 oktober 2002 @ 14:52:
Weet iemand hoe je uit die kooi komt in Chapter 8 the art of murder Invisible walls heet dit level.

Ik zit in die kooi maar na 1 minuut gaat deze open en flikker ik naar beneden.

Hoe kom ik hier uit ?
Je moet een bout die midden-boven je zit loslassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

zijn er meer Radeon-ownerz ;-) met texture-corrupties? Heb zelf oude radeon 32ddr, maar het clipt als een gek, textures zijn doorzichtig etc..

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook net uitgespeeld (op hard). Damn wat ez. Net als deel 1 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop

farmacop

Helemaar geen respons... Jammer, ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die problemen hebben... Het spelplezier wordt hevig verstoord door de slechte weergave :'(

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-10 21:31
Vet spel... alleen jammer dat je telkens zo lang moet laden voor dat je weer verder kunt.
vooral irritant met quickload... als je snel terug wil naar een plek waar die wachters nog niet aan het alarm hebben getrokken... meer mensen hier last van? Heb namelijk redelijk systeem (AMD 2000+ 256MB RAM GF4 TI4200) en verwacht eigenlijk wel dat dit veel sneller zou moeten kunnen.
Reacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G*DVERDOMME!

ligt dat spel voor 35 euro in de winkel en dan zijn er NOG mensen die het downloaden (MaxOW). ' Het druppelt nu langzaam binnen '. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr wat erger ik me daaraan zeg!!! Koop die zooi nu eens!!!!!!

Bah. Vies volkje.

By the way; gaat dat lopen op een R200 met 64MB ? Want ik heb wat geld over deze maand en ik vond NoLF 1 dus echt 'gamen zoals het hoort'. Humor, graphics en pure gameplay maakten er toch een geweldige titel van en Kate = cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:53

Flexx

This side up

Weet iemand hoe je het ASSS moet gebruiken ? Ik schiet het op die gasten maar ze lopen/schieten rustig door, in de memo staat dat ze tijdelijk uitgeschakeld zijn, maar het lijkt niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:50

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 21:38:
G*DVERDOMME!

ligt dat spel voor 35 euro in de winkel en dan zijn er NOG mensen die het downloaden (MaxOW). ' Het druppelt nu langzaam binnen '. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr wat erger ik me daaraan zeg!!! Koop die zooi nu eens!!!!!!

Bah. Vies volkje.

By the way; gaat dat lopen op een R200 met 64MB ? Want ik heb wat geld over deze maand en ik vond NoLF 1 dus echt 'gamen zoals het hoort'. Humor, graphics en pure gameplay maakten er toch een geweldige titel van en Kate = cool!
}:O , ik bedoel, ik durf te wedden dat 1/3 van iedereen die in dit topic heeft gepost, dit spel illegaal heeft. OK mijn post spoort misschien totaal niet, maar om dan dit te posten... (nofi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik zit een beetje vast. Ik zit geloof ik in Chapter 7 of 8. Ik zit nu in de biosscoop, nadat je die wanted poster hebt weg gehaald. Ik heb iedreen in die bios geëlimineerd. Maar ik kom niet bij de film projector waar ook een bom geplaats moet worden. Er zijn in de kamer ,waar je de trap naar boven kan nemen, wel twee deuren, maar die krijg ik niet open.
Wat te doen??

brabrabrabra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop

farmacop

Ik mis eigenlijk de trainingen op de UNITY-basis... Was wel leuk om op die manier skillz op te bouwen... Die Santa-vogel maakt dat niet goed... Of heb ik iets gemist (ben net bezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Wat een baggerspel :O
Geinstalleerd, gespeeld, quit, uninstall gerunt.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

nadere toelichting.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flexx schreef op 10 november 2002 @ 19:03:
Weet iemand hoe je het ASSS moet gebruiken ? Ik schiet het op die gasten maar ze lopen/schieten rustig door, in de memo staat dat ze tijdelijk uitgeschakeld zijn, maar het lijkt niet te werken.
nee, dat staat er niet. Er staat dat t gas niet sterk genoeg is om een actieve super soldier uit te schakelen. Er staat ook dat de super soldier tijdelijk uitgeschakeld kan worden door veel damage te doen, en dan moet je dat ASSS gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:49
Ik zit in india in de H.A.R.M headquarters, maar ik kom niet voorbij de bewakers in "het trappenhuis", zonder dat ze me zien en me terugsturen |:(

Iemand een ideetje over hoe ze af te leiden of het lopen te timen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit ik ook vast :)

• Flexx
  • Laatst online: 17:53

Flexx

This side up

Op en gegeven moment gaat hij naar een schilderij staan kijken, op dat moment moet je de trap op, maar kijk uit boven lopen ook 2 bewakers.

Verwijderd

Hmm klinkt goed.

/me moet NOLF ook maar even regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
ik zit in het 1e chaptor vast , heb die gast al ontmoet en nu moet ik die nieuwe 'plek' zoeken , er zou ook ergens een memo liggen :? Al die ninja's zijn de pijp uit :D. zit nu al zo'n 10 min te zoeke maar kom er niet uit ...

wie gaat er btw nou games kopen , geld teveel > ? . Ik download al mijn games 8) , dus wat boeit het nou, alleen mensen met geld teveel kopen games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
edit:

[ Voor 94% gewijzigd door Cougar op 22-11-2002 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzit vast in Chapter 8, die missie dat je juist aangenomen bent bij HARM en je moet naar de lower floor. Welnu , ik heb die poort opengelast die naar de keldertrap leidt en in die kelder zitten guards die me neerknallen.
Nu, mijn probleem is dat je in die level geen wapens krijgt, en ik vind er nergens...
Hoe raak je hier voorbij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:58
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 05:05:
Kzit vast in Chapter 8, die missie dat je juist aangenomen bent bij HARM en je moet naar de lower floor. Welnu , ik heb die poort opengelast die naar de keldertrap leidt en in die kelder zitten guards die me neerknallen.
Nu, mijn probleem is dat je in die level geen wapens krijgt, en ik vind er nergens...
Hoe raak je hier voorbij??
daar is de utility launcher voor tesamen te gebruiken met de Sleep darts die je hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op 20 november 2002 @ 06:57:
[...]

daar is de utility launcher voor tesamen te gebruiken met de Sleep darts die je hebt ;)
Dat probeer ik juist te zeggen, ik heb geen wapens behalve 3 gadgets (phonebug, welder en lockpick).
Dus ik heb géén utility launcher...

Verwijderd

het spel zuigt gewoon zwaard hard het is kwa gfxjes wel veel beter geworden maar kwa gameplay dus niet =\

ik heb um al wel uitgespeeld met die asss is de laatste missie al en het leuke aan nolf 1 vond ik toch wel dat je ook training missies had =\ =] maarja dit is mijn mening over dit spel :p

Verwijderd

Oké, ik zit al ver voorbij mijn probleem van 2 posts hierboven maar nu heb ik een nieuw probleem... :)

Ik zit momenteel in the submarine base van HARM en zit vast ... ik moet die supercomputer kunnen accessen en daarvoor heb ik een manual of zoiets nodig ... nu die manual ligt in een kamer effe verder ... maar om in die kamer te raken heb je een access card of iets dergelijks nodig

Ik heb al heel de level afgezocht maar nergens vind ik die access card?

Kan iemand me helpen ?

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-10 19:56
de access card ligt ergens op een bureau, ik d8 in een kamer waar 2 of 3 desks staan (niet echt duidelijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clstat
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:11
Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 20:48:
Oké, ik zit al ver voorbij mijn probleem van 2 posts hierboven maar nu heb ik een nieuw probleem... :)

Ik zit momenteel in the submarine base van HARM en zit vast ... ik moet die supercomputer kunnen accessen en daarvoor heb ik een manual of zoiets nodig ... nu die manual ligt in een kamer effe verder ... maar om in die kamer te raken heb je een access card of iets dergelijks nodig

Ik heb al heel de level afgezocht maar nergens vind ik die access card?

Kan iemand me helpen ?
Volgens mij moet je beneden in het toilet een persoon neerschieten. Hij heeft een accesscard...
Oh ja, je kan ook documentje in die intercom stoppen, dan komt er ook een accesscard.. :P

XP2000+, GA7VRXP, 2 x 40GB Maxtor in Raid0, Hitachi 174SXWB, Canon Powershot A40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
HELP!

ik hoor geen stemmen... mn audio kaart is een Creative AudioPCI volgens apparaatbeheer.

met andere spellen en de demo (onder een ander os dan) had ik geen problemen. ik ga de demo nog wel even proberen, maar hebben meer mensen dit probleem (gehad?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-10 10:48
G33RT schreef op 22 November 2002 @ 09:39:
HELP!

ik hoor geen stemmen... mn audio kaart is een Creative AudioPCI volgens apparaatbeheer.

met andere spellen en de demo (onder een ander os dan) had ik geen problemen. ik ga de demo nog wel even proberen, maar hebben meer mensen dit probleem (gehad?)
Dit probleem is al veel vaker voorgekomen... scroll maar eens door dit topic.
Heb je Nimo? Uninstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
hoe kom ik achter dat hek? (zit hier vast) :(

Afbeeldingslocatie: http://abu.kicks-ass.net:8000/~cybertim/uploadz/getUpload.php?id=445

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 00:11
Cougar schreef op 22 november 2002 @ 19:45:
hoe kom ik achter dat hek? (zit hier vast) :(

[afbeelding]
Je zou de plaatjes in je vorige post nog resizen ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
zo goed? ;),

maar weet iemand het?

ik heb btw in het doom 3 topic een ftp-link neergezet met nieuwe screenies , niet van de demo!

[ Voor 69% gewijzigd door Cougar op 22-11-2002 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clstat
Cougar schreef op 22 november 2002 @ 20:30:
zo goed? ;),

maar weet iemand het?

ik heb btw in het doom 3 topic een ftp-link neergezet met nieuwe screenies , niet van de demo!
Je moet eerst het pak suiker in de tank van de vorige stage gooien. De tank is te vinden in de kelder... :)

XP2000+, GA7VRXP, 2 x 40GB Maxtor in Raid0, Hitachi 174SXWB, Canon Powershot A40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
wacko schreef op 22 November 2002 @ 14:45:
[...]

Dit probleem is al veel vaker voorgekomen... scroll maar eens door dit topic.
Heb je Nimo? Uninstallen.
hoe verwijder ik nimo dan? :?

al gevonden :) thx ik zal het even proberen

[ Voor 10% gewijzigd door G33rt op 23-11-2002 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Von de game beetje tegenvallen. Erg saai na een tijdje, en helemaal K U T dat ze dat er uit hebben gehaald dat die gadgets worden uitgelegd. Dat roelde in 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clstat schreef op 22 november 2002 @ 21:37:
[...]

Je moet eerst het pak suiker in de tank van de vorige stage gooien. De tank is te vinden in de kelder... :)
Ik zit hier dus ook vast, en ik weet die tank nu volgensmij te vinden (bij het agregraat in de kelder). Maar hoe gooi ik de suiker in de tank (de suiker heb ik ook al gevonden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het agregraat zit als je vanuit de kant van de trap komt, linksonder een dop. Daar klik je dan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clstat
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 20:53:
Op het agregraat zit als je vanuit de kant van de trap komt, linksonder een dop. Daar klik je dan op.
Als je de dop niet ziet, moet je er even met een lichtje op schijnen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
weet iemand nog waar de suiker ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clstat
Cougar schreef op 01 december 2002 @ 13:07:
weet iemand nog waar de suiker ligt?
In een keukenkastje in een van de gebouwen in de volgende stage. Het gebouw is vlak bij de tank die opgeblazen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge jonge jonge...

Echt ongeloofelijk, maar zit al een aantal dagen muur vast in chapter 12. Iedereen is al vermoord, incl de doktors/professors maar geen rode access kaarten en of enig spoor van diegen die ik moet gaan redden.

Kan iemand me zeggen wat te doen?
Volg deze tread ook al een tijdje plus alles andere forums van NOLF 2 en Walktough's zijn er gewoon simpel nog niet van chapter 12 :(

Please, ik wordt gek hier !!!

(ps: tot chapter 12 zonder walktrough's !! hier kom ik gewoon echt niet uit :'( )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb NOLF 2 sindskort ook aangeschaft en ik zit nu in chapter 4, maar uit hoeveel chapters bestaat het hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:38

bAdmuTs

mAzE

15 gloof ik

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
15 missies jah
onderverdeeld in een stuk of 5 submissies :)
het spel is echt de moeite waard
Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 23:26:
Tjonge jonge jonge...

Echt ongeloofelijk, maar zit al een aantal dagen muur vast in chapter 12. Iedereen is al vermoord, incl de doktors/professors maar geen rode access kaarten en of enig spoor van diegen die ik moet gaan redden.

Kan iemand me zeggen wat te doen?
Volg deze tread ook al een tijdje plus alles andere forums van NOLF 2 en Walktough's zijn er gewoon simpel nog niet van chapter 12 :(

Please, ik wordt gek hier !!!

(ps: tot chapter 12 zonder walktrough's !! hier kom ik gewoon echt niet uit :'( )
is dat in die onderwater basis ? dan moet je een gast op de wc neerschieten :)

[ Voor 80% gewijzigd door Helmet op 17-12-2002 12:50 ]

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Laatst online: 14-10 10:33

Metzie

Nyaano !

Help, ik zit vast in chapter 7. Ik moet voor mijn contact persoon chantage matriaal terug halen van een andere bende. Dat ga ik naar de kelder van die bende, waar een andere gast doodgemaakt wordt, dan maak ik de deur open, maak de thug dood, maar volgens diverse walkthroughs moet ik dan door de 2e deur om het chantagemateriaal te vinden. Maar ik kom niet door de 2e deur heen. I zie wel 'open' uitgegrijst staan, maar er is geen deurknop of slot waarop ik m'n lockpick kan gebruiken. Ik kan dus die deur niet openen. Kan canyone help me?

Ik heb de 1.1 patch geinnstalleerd.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
ehm volgens mij klopt die walkthrough niet hoor :) je moet iig eerst lid worden van H.A.R.M. om het materiaal te kunnen vinden

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je binnen bent kan je nog door 1 deur en in die kamer ligt een foto waarmee je contactpersoon gechanteerd wordt, dus die moet je ff oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 13:58:
Als je je binnen bent kan je nog door 1 deur en in die kamer ligt een foto waarmee je contactpersoon gechanteerd wordt, dus die moet je ff oppakken.
In die kelder bedoel je? Het lastige is dus dat ik niet door die deur kan omdat die niet open gaat. Of bedoel je een andere deur? Verder zijn er ook geen plekke waar ik naartoe kan, ik kan wel naar die hotelkamer, maar die heb ik al helemaal doorzocht. En bij de dubbele deuren staat een poortwachter die 50 roepsies vraagt.

Ik zal ff kijken of ik een screenshot online kan zetten.

I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

ik zit nu in chapter 12 maar ik kan die handleiding 2.0 noet vinden

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
Griepzooi schreef op 23 December 2002 @ 15:41:
ik zit nu in chapter 12 maar ik kan die handleiding 2.0 noet vinden
als je terug loopt naar die intercom zie je dat die gast is gaan schijten,
ga nu een verdieping naar beneden en vermoord de gast op de wc deze heeft een sleutel bij zich

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 11:00
hmmz, ik speelde NOLF 2 zojuist weer even, en merkte dat de stemmen het dus niet meer deden :(
ik dus dit topic doorlezen, maar geen van de oplossingen werkt

ik heb al NOLF 2 een keer opnieuw geinstalleerd,
met en zonder de 1.2 update, maar het werkt nog steeds niet :(

iemand nog een idee hoe ik dit gefixed krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Nimo codecpack de-installeren, nolf de-installeren. Daarna weer nolf 2 herinstalleren en dan even de 1.2patch er overheen. Nolf heeft een bepaalde mp3 codec nodig, maar als nimo is geinstalleerd dan wordt die vervangen door een incompatible versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:19
ik heb NOLF2 vandaag gekocht.. Damn hijs leuk :D
ik heb net t gevecht gehad in die orkaan en moet nu door india lopen..
:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
wtf ? heb ik em nu al bijna uit?
damn :/

ik loop nu op t eiland en heb t super soldier serum..
hijs wel erg cool.. maar zoals veel games... te kort :/

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spelen jullie ook online?
welk gametype en welke map?
welke server?
nolf2 zeer cool spel, da zat bij mijn videokaart en ik dacht van :r maar toen ik het begon te spele was ik aangenaam verrast :*) mor ik zal deze vakantie nog eens wat verder spelen want ik heb der nu den tijd ni voor(ik zit nu in de 1ste missie en heb juist die hatori san gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg dat mini mime mannetje niet dood in het onderwater lab!
Iedere keer springen die vette mime spelers van die balustrade en maken ze me dood!

Is hier een goede tactiek voor? Moet je aan die wieltjes draaien met stoom of zo? Dat kleine ratje rent maar onder me door en ik raak hem voor geen meter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-10 11:23

Willybubba

Nut up or shut up.

Wat het handigst werkt is die grote mimespelkers verdoven met je Utility Launcher. Er komen namelijk nieuwe zo gauw als deze dood zijn. Dus, maak je ze niet dood! DAn kan je het kleine mannetje rustig een kopje kleiner maken zo gauw ie boven komt.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Works like a charm!

Bedankt Willy! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik in Chapter 6.Diary of a double Agent - submissie 2 The house where Melvin used to live buiten die ninja ladies dood krijg. Ze lijken oneindig te komen. Ik ben al een keer van het dakje gesprongen en in een houten hutje gedoken, daar liggen wapens en bullets. Maar na +/- 30 dames te hebben onthoofd/gespleten/weggeblazen/etcetcetc blijven ze komen.

Stopt het ooit of is er iets anders wat ik moet doen??????

HELP MEEEE!!!!

Dolby :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
ze blijven inderdaad komen en als ik me niet vergis kan je ergens bij een woonwagenkamp komen waar je missie vervolgens verdergaat

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je! Ben als een gek gaan lopen en kwam toen bij een punt waar de volgende submissie begon. Toen kreeg ik te horen dat die rode leidsters van het ninja peleton moest worden uitgeschakeld. Dit is me inmiddels ook al gelukt en ik zit nu al ver in missie 7 ergens in een of ander paleis waar ik in de tuin moet rond sluipen zonder gezien te worden. Iemand daar nog tips of ideen voor om daar snel door heen te lopen!?!?

Dolby }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit hier in chapter 4, en ikw eet wel hoe ik die poort moet open maken maar waar kun je dat suiker ergens halen???? weet iemand dat????? whaaah ik word gek kom anders nie verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt dat stuk dat je buiten komt, met die zoeklichten en bewakers.
in 1 van die huisjes(barracks) ligt een pak suiker, in 1 van de huisjes aan de rechterkant.
Beetje vaag, maar ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kickje!

Ik was vanmiddag in Intertoys en zag daar NOLF2 in overvloed liggen voor slechts 5 eurootjes....

Toch wel het vermelden waard dacht ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Oeh, die ga ik kopen, thnx :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagjuh : chapter 8 the vault... die pinnen die naar beneden vallen hoe moet ik die omzeilen of hoe moet ik er door rennen

mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-10 18:35
ergens aan kandelaars trekken die aan de muren hangen denk ik

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 20:56:
Even een kickje!

Ik was vanmiddag in Intertoys en zag daar NOLF2 in overvloed liggen voor slechts 5 eurootjes....

Inderdaad, snel kopen.

En nu maar hopen dat er snel een addon komt :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Die is al aangekondigd, komt ook snel uit geloof ik. Operation J.A.C.K. heet `ie. Stand alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dit spel is wel relaxxt maya...
NO BODY LIVES FOR EVER behalve mijn slet ;)

cu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k zit in chapter 13! emaar hoe kom ik vind ik die uitweg uit die BASIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
help me PLEASE!!!!!!!!!!!!:D:D::D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit vast inde de LAATSTE --> CHAPTER 15!!! maar hoem moet je die!!! SUPER SOLDIER INVASIE TEGEN HOUDEN???????????????????? PLEASE HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK WORD GEK!!

mzzls anoniem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

zet die caps is uit ofzo... is echt niet nodig

btw... groeten onder een post hoeft niet --> FAQ

[ Voor 37% gewijzigd door Maxow op 17-08-2003 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niks te melden hebt en alleen maar andere mensen afzeikt hoef je ook niks te posten.

Ontopic, volgens mij is dit al een keer eerder langs gekomen, blader ff het topic door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 21:38
Ik zit vast in India. Op een gegeven moment kom je bij een deur, wordt er gevraagd om een password. Die kun je dus krijgen lees ik:

Door joostve - Sunday 20 October 2002 17:52

je moet die bug op de telefoon plaatsen
dan wachten
als het goed is heb je hem al zien lopen in het dorp, hij loopt naar zijn huis toe, wees hem dus voor
zodra hij binnen komt gaat de telefoon daarna gaat hij pitten en kan jij het gesprek terug luisteren door die bug weer te pakken

Welk huis? Welke telefoon? Die bij die kluis? Waar haal je die bug voor die telefoon dan vandaan? Als ik ernaar wijs blijft ie gewoon grijs i.p.v geel. En hoe gaat die kluis open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
voor zover ik me nog kan herinneren moet je die vent gewoon op een afstandje volgen dan zie je vanzelf welk huis hij in gaat, alleen ben je dan al te laat met het plaatsen van die bug. zorg dus dat je hem van tevoren even saved dan kan je later als je de route weet hem weer loaden en kan je hem voor zijn.
hoe je aan die bug komt weet ik niet meer precies, zit hij niet al in je inventorie als je het level start?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 21:38
Het is me al gelukt, ik was het level opnieuw begonnen, nu kwam er wel een vent met een rode tulband tevoorschijn en lukte het wel. Evengoed bedankt voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:30
't spel ligt trouens voor 4,99 bij de intertoys.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op 25 August 2003 @ 09:17:
't spel ligt trouens voor 4,99 bij de intertoys.
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 20:56:
Even een kickje!

Dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
*schop*

ik heb dus deze game een tijd geleden origineel gekocht.
Nu weer opnieuw geinstallled, vond het namelijk een topgame.
Maar nu heb ik dus als default werkpartitie D (waar dus mijn winxp opstaat enzo)
Als ik Nolf2 nu echt wil gaan patchen naar versie 1.3 krijg ik
'No one lives forever 2 is not installed. Patch aborted'

Ik heb al in het register zitten proberen maar het wil maar niet lukken??
Iemand hier een oplossing voor?

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
El Snorro schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 13:15:
*schop*

ik heb dus deze game een tijd geleden origineel gekocht.
Nu weer opnieuw geinstallled, vond het namelijk een topgame.
Maar nu heb ik dus als default werkpartitie D (waar dus mijn winxp opstaat enzo)
Als ik Nolf2 nu echt wil gaan patchen naar versie 1.3 krijg ik
'No one lives forever 2 is not installed. Patch aborted'

Ik heb al in het register zitten proberen maar het wil maar niet lukken??
Iemand hier een oplossing voor?
Niemand :? :|
Ik heb btw ook al geprobeerd om de patch in dezelfde directory te plaatsen en dan te installen. werkt ook niet :(

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 11:00
El Snorro: open even een nieuw topic in SPV, dit topic is niet voor problemen bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004

Aight!

'A toy robot...'

Deze game is ec ht super, laatst nog eens gespeeld, die single player was weer top, wel kort vergeleken met deel 1 en je kon niet je eigen wapens kiezen, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
Crash schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:02:
El Snorro: open even een nieuw topic in SPV, dit topic is niet voor problemen bedoelt ;)
done.

[rml][ NOLF 2] Probleem met installen patch[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop

farmacop

JAAA !! NOLF (1&2) waren super ! In mijn beleving is deel 2 niet half zo uitgebreid als deel 1 helaas. Heb laatst bij Bol.com voor 20 E beide delen gekocht. Ze hebben vast voor 5 E in de budgetbak gelegen, maar daar heb ik ze niet gevonden. Online spelen valt op dit moment wat tegen door het gebrek aan servers...

Pagina: 1 2 3 Laatste