Ik heb net mijn modem getweaked volgens de howto, en alles laten forwarden naar 10.0.0.160 via "defserver addr=10.0.0.160" & "save", hierna hoopte ik vanaf het internet op mijn linuxbox te kunnen, dit bleek niet te gaan, ping, niets, liefst antwoord als je iets weet, ik heb ook al geprobeerd met "create protocol=tcp inside_addr=10.0.0.160:80 outside_addr=0.0.0.0:80" & "save" .
heb antwoord nodig: mijn site is offline in tussen tijd, alvast bedankt
Roel
Ik zou graag eens terug van nul beginnen, hoe reset ik het modem volledig? zodat er van niets meer iets overblijft, dat hij echt op de "default" waarden staat, via browser blijven alle passwoorden staan en de routes in "nat.ini"
Alvast bedankt
En met welk ftp program krijg ik de nat.ini geupload? via Smartftp & cuteftp gaat het allesinds niet in binary mode
heb antwoord nodig: mijn site is offline in tussen tijd, alvast bedankt
Roel
Ik zou graag eens terug van nul beginnen, hoe reset ik het modem volledig? zodat er van niets meer iets overblijft, dat hij echt op de "default" waarden staat, via browser blijven alle passwoorden staan en de routes in "nat.ini"
Alvast bedankt
En met welk ftp program krijg ik de nat.ini geupload? via Smartftp & cuteftp gaat het allesinds niet in binary mode