Toon posts:

AMD garantie?

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een AMD XP 2000 liggen en dat ding is er dus zonder opgaaf van reden mee gestopt. Nou heb ik geloof ik garantie op zo'n ding, dus die wilde ik maar gaan gebruiken. Probleem is dat ik de CPU in Italie heb gekocht en om nou terug te gaan naar Italie..

Om een lang verhaal kort te maken, ik ben dus op zoek naar de importeur van die dingen in Nederland. Neem toch aan dat er een algemene garantie geldt voor die AMD CPU's?

Iemand toevallig een adresje?

Verwijderd

ik denk dat de garantie alleen geld in combinatie met een winkelier....

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
hmm RMA moet toch gewoon kunnen ?
anders ff iemand met een bonnetje in NL zoeken :)
heb laatste ook een CPU vervangen gekregen van AMD, de mijne wilde vanaf aankoop al niet posten :Z

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

volgens mij kun je contact opnemen met AMD, Ik weet niet of die procjes in de hele E.U. hetzelfde zijn. Heb je em btw unlockt?

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:26 schreef ernst het volgende:
hmm RMA moet toch gewoon kunnen ?
anders ff iemand met een bonnetje in NL zoeken :)
heb laatste ook een CPU vervangen gekregen van AMD, de mijne wilde vanaf aankoop al niet posten :Z
Hoe werkt dat, zo'n cpu naar AMD sturen?

• ernst
Op woensdag 29 mei 2002 19:32 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat, zo'n cpu naar AMD sturen?
gewoon via de shop gedaan, was alleen een moeilijk verhaal omdat ik um ergens in oct. gekocht had maar wegens omstandig heden pas in april kon testen en toen bleek dat mn Pc niet eens wilde posten, zaak heeft toen cpu toch met wat moeite kunnen laten vervangen bij amd :*

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

En rechtstreeks naar AMD sturen. Hoe werkt dat?? Zonder dat je contact hebt met de winkel.

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 20:03 schreef Soldier2000 het volgende:
En rechtstreeks naar AMD sturen. Hoe werkt dat?? Zonder dat je contact hebt met de winkel.
Je kan ze mailen en het probleem voorleggen toch?

• ernst
Op woensdag 29 mei 2002 20:03 schreef Soldier2000 het volgende:
kijk ff op de site zal vast wel wat over staan, geen ervaring mee
anders kan je misschien een winkel met aarig personeel bellen en hen om raat vragen :?

• Alphafox
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:33

Alphafox

wat zeggie!

gewoon ff teruggaan naar de winkel waar je hem heb gekocht hij kan je verder helpen, hij kan je een nieuwe geven en de oude gewoon terug sturen, tenzij je hem over geclocked hebt natuurlijk, maar dat is natuurlijk begrijpelijk

wisdom is rarely common

Verwijderd

hij heeft hem in italie gekocht daar ga je nou niet elke dag naar toe :)

• ernst
hhm kijk hier eens [topic=493593/1/25]
(sorry ik leer nog wel eens HTML) deze kerel lijkt het ook zelf gefixt te hebben !
eej da's tof, word meteen omgezet naar titel woei :z

Verwijderd

even op de amd site kijken, ff googlen
enzo werkt misschien ook wel

(ernst wat lul jij nu met je html :? ,html is nogal basic dus daar zal ik maar eens mee beginen dan ;) )

• Alphafox
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:33

Alphafox

wat zeggie!

mischien dat je het bij een plaatselijke computer winkel kan inwisselen? of in ieder geval het nummer van amd nederland kan vragen?! (was geloof ik wel een nummer voor)

wisdom is rarely common

Verwijderd

Topicstarter
Wel relaxt dat die gast een nieuwe CPU heeft gekregen van AMD, maar op hun website kan ik dus echt geen leverancier voor Nederland vinden :(

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 23:09 schreef mbonder2001 het volgende:
Wel relaxt dat die gast een nieuwe CPU heeft gekregen van AMD, maar op hun website kan ik dus echt geen leverancier voor Nederland vinden :(
Ok... nog 1 keer:
MAIL AMD en LEG je probleem voor en VRAAG het ze.

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 18:58

EaS

AMD
Noordmeerstraat 38
2131 AD Hoofddorp
The Netherlands

Edit: Dit zal dan het tel. nr. zijn: 023 563 4880

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 18:58

EaS

Beter nog, dit is het helemaal:

AMD Internal Sales and Services
C/O Ahtler Logistics
Noordmeerstraat 38
2131 AD Hoofddorp
Amsterdam
The Netherlands
TEL: 31-23-569-8810
FAX: 31-23-565-3672

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, dat is dus het distributie-centrum :(

Ze verwezen me door naar Engeland, maar lijkt mij erg krom dat een bedrijf als AMD alleen een service-kantoor in Engeland heeft zitten en verder nergens in de Benelux :'(

Verwijderd

AMD heeft ook een kantoor in België. Daar hebben ze mij ook al eens geholpen. Mail adressen weet ik helaas niet meer, maar er bruist hier vast wel iemand die dat wel weet.

Verwijderd

Question: The warranty I obtained from my reseller has expired. Does AMD provide a warranty period for the Processor In A Box?
Answer: Yes. You can contact AMD after your warranty period from your original supplier has expired, for up to three (3) years from the date of purchase.

Dus eigenlijk wordt er gezegt na garantie termijn van de "winkel"je nog garantie hebt bij AMD zelf ....

Lijkt mij ook dat ze dit voor je kunnen regelen als "service"

EDIT -- OEPS .... dat ging over een boxed one ...ai ai ..

Het lijkt er dus op dat ze je dwingen naar de winkelier terug te gaan --- Edit

Verwijderd

Maar dat gaat natuurlijk niet, als je winkel in italie ligt :P

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:40

Nessuno

io sono nessuno

Door Soul-Rebel - donderdag 30 mei 2002 10:35

--------------------------------------------------------------------------------
Question: The warranty I obtained from my reseller has expired. Does AMD provide a warranty period for the

Processor In A Box?

Answer: Yes. You can contact AMD after your warranty period from your original supplier has expired, for up to three (3) years from the date of purchase.

dit geld dus alleen voor boxed CPU'S
en niet voor oem of tray processors
hoe weet je of de jouwe box was ?? zit een Amd cool bij

en verder voor tray-oem proc's geld 1 jaar garantie via je reseller / winkel

Na rose e cient spin

Verwijderd

Topicstarter
Tis een boxed, dus in principe zou ik via AMD garantie hebben :) Nu alleen nog ff een adresje vinden in Nederland die die service verlenen!
Pagina: 1