Toon posts:

Goed boek over pascal

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje, wie kent er een geod boek waar het programmeren in pascal goed omschreven wordt. Ik heb nu het boek van Mesman "pascal en psd's". maar dat is een rot boek om te lezen.

Misschien kennen jullie andere boeken, moet alles instaan dus vanaf begin.

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
Pascal en PSD gebruiken ze bij ons op school hszuyd ook. Je hebt inderdaad gelijk dat er de grondbeginselen niet in staan.

Ik zou eens zoeken op bol.

Verwijderd

Ik heb nog wel een boek voor je...heb ik over van me vorige TI opleiding...hij heet ; Pascal , een inleiding in het programmeren...Isbn 9072457331
Mail me maar als je hem wilt :)

Verwijderd

Dat boek heb ik ook (die van Mesman dus), moest ivm m'n studie. Maar is toch een prima boek? Staat veel in. Misschien iets te veel nadruk op PSD's, maar die zijn ook belangrijk.
Pascal kent maar een paar commando's en is dus erg snel te leren. Het belangrijkste is dus de structuur van je programma, de PSD's dus.

Om antwoord te geven op je vraag: Nee, ik ken geen andere Pascal boeken.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Pascal en Goed in 1 zin, wat klopt hier niet :+

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Op woensdag 29 mei 2002 19:19 schreef Nielsz het volgende:
Pascal en Goed in 1 zin, wat klopt hier niet :+
jouw insinuatie dat dat niet in 1 zin zou horen, dat klopt er niet :+

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Geen intresse voor mijn boek?

• Sjnirk
  • Laatst online: 27-03-2025

Sjnirk

Hie vrieve

Op woensdag 29 mei 2002 19:14 schreef MantaManta het volgende:
Dat boek heb ik ook (die van Mesman dus), moest ivm m'n studie. Maar is toch een prima boek? Staat veel in. Misschien iets te veel nadruk op PSD's, maar die zijn ook belangrijk.
Pascal kent maar een paar commando's en is dus erg snel te leren. Het belangrijkste is dus de structuur van je programma, de PSD's dus.
Hier sluit ik me bij aan

Bikkelen gebeurt pas na 2:00

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:14 schreef TweakMaster het volgende:
Ik heb nog wel een boek voor je...heb ik over van me vorige TI opleiding...hij heet ; Pascal , een inleiding in het programmeren...Isbn 9072457331
Mail me maar als je hem wilt :)
Is dat van Kaldewaij?

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Ik heb ook ooit een boek gekocht omdat ik die school boeken niks vond. Het was dacht ik een boek van Data Becker. Welke weet ik niet, maar ik weet wel dat alles er zeer goed instond en dat ik er veel van geleerd heb. Als ik er aan denk zal ik eens kijken welk boek dat nu was.

• Sjnirk
  • Laatst online: 27-03-2025

Sjnirk

Hie vrieve

Op woensdag 29 mei 2002 19:11 schreef jbcyber het volgende:
Pascal en PSD gebruiken ze bij ons op school hszuyd ook. Je hebt inderdaad gelijk dat er de grondbeginselen niet in staan.
Ik vond het toch aardig basic het boek,

Zeker na de tafel/stoel/prullebak stapel methode van mom om de arrays uit te leggen, :)

Bikkelen gebeurt pas na 2:00

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

'Programmeren met Turbo Pascal 6' van Tom Swan vond ik een erg goed boek. 1100 pagina`s. Zowel uitleg API als uitleg van allerlei technieken. Een uitstekend boek voor beginner als gevorderde. (Van al mijn pascal boeken was dit mijn favoriet).
ISBN: 90-6233-628-0

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 11:23 schreef XKB het volgende:

[..]

Is dat van Kaldewaij?
Nope...van BQ educatieve uitgeverij :)
Pagina: 1