Edimax 6400+ crash, hoe met hyperterminal

Pagina: 1
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:04
ik heeft een groot probleem, mijn router is gecrashed, en nu moet ik opnieuw de firmware installen, :( nou leek mij dit geen probleem dus ik hyperterminal ingesteld en gaan met die banaan, :P router uit en aan en we hebben beeld :)

maar nu krijg ik het volgende:

BOOT ver 1.06
loading firmware.....

Unable to run program.
Please download a valid firmware

Enter choice of terminal speed - 1)57,600, 2)38,400, 3)19,200:

ik kan niks intikken, hoe werkt hyperterminal :?

ik moet nu dus kiezen met welke snelheid ik hem moet uploaden, het maakt niet uit wat ik doe, er gebeurt helemaal niks

wie kan me vertellen wat ik nu moet doen? :?

• GeeMoney
*kick*

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-08 14:54
Ik heb precies hetzelfde gehad met m'n Unex IS050p. Ik heb dus ook geprobeert de firmware erin te proppen via hyperterminal, maar dat lukte niet. Ik dus terug naar de winkel, heb ik 2 uur staan ruzie maken omdat die kloot homel daar beweerd dat ik m'n firmware wou upgraden en dat dat mislukt was. :?. Ik zou dus terug gaan naar de winkel waar je 'm gekocht hebt.

• GeeMoney
Op woensdag 29 mei 2002 20:48 schreef psmeets het volgende:
Ik heb precies hetzelfde gehad met m'n Unex IS050p. Ik heb dus ook geprobeert de firmware erin te proppen via hyperterminal, maar dat lukte niet. Ik dus terug naar de winkel, heb ik 2 uur staan ruzie maken omdat die kloot homel daar beweerd dat ik m'n firmware wou upgraden en dat dat mislukt was. :?. Ik zou dus terug gaan naar de winkel waar je 'm gekocht hebt.
was dus terruggegaan en kreeg toen keurig na een tijdje wachten eentje met de juiste firmware nu is alleen het punt zodra ik hem laat connecten met me cable modem op het mac adres van me oude netwerkkaart weigerd dat ding gewoon internet te delen.
legt dit nu aan me kabel modem (lijkt me sterk ken nog iemand emt exact zelfde router en modem) of gewoon aan de router? instellingen staan dus 100% goed, namelijk over genomen van die andere persoon met zelfde modem :D

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

damn kicken helpt niet, maar hier schiet ik ook niks mee op :?

get rich or die try'in

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Ok, de settings voor Hyperterminal zijn, 19200,8,n,1 Flowcontrol op GEEN.

Als ie vraagt om de snelheid, ga dan voor safe en kies 19200

Vervolgens zal ie vragen om een ZModem upload. Je kiest dan uit het menu Transfer voor Send File, in het comboboxje kies je voor standaard ZModem (dus geen andere flauwekul) en als file pak je de firmware die je bij Edimax zelf vandaan getankt hebt.

Succes!

• GeeMoney
Op vrijdag 31 mei 2002 20:41 schreef GraveR het volgende:
Ok, de settings voor Hyperterminal zijn, 19200,8,n,1 Flowcontrol op GEEN.

Als ie vraagt om de snelheid, ga dan voor safe en kies 19200

Vervolgens zal ie vragen om een ZModem upload. Je kiest dan uit het menu Transfer voor Send File, in het comboboxje kies je voor standaard ZModem (dus geen andere flauwekul) en als file pak je de firmware die je bij Edimax zelf vandaan getankt hebt.

Succes!
dat weerkt dus niet, lees posts hierboven ik kan NIX intypen in de hyperterminal ja met F1 tot en met F10 krijg ik de letters R tot en met Q daar houd het ook bij op...

• GeeMoney
Op zaterdag 01 juni 2002 00:48 schreef The_Dart het volgende:

[..]

dat weerkt dus niet, lees posts hierboven ik kan NIX intypen in de hyperterminal ja met F1 tot en met F10 krijg ik de letters R tot en met Q daar houd het ook bij op...
* GeeMoney dacht dat er hier wel wat mensen waren die dit konde oplossen na alle dignen die ik zelf al gedaan heb...
Pagina: 1