Toon posts:

Papst fan...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Euhm als ik in de omgeving van Apeldoorn vraag bij een willekeurig computer boer om Papst casefans......zien ze volgens mij water branden :?
Welke computerboer heeft in de omgeving van Apeldoorn wel Papst fannetjes te koop?? Ik ben al geweest bij:Funprice,Memo,a-Systems,Atx,plaatstelijke electronica-boer,City-Systems,Manders en nog meerdere....Ik ben niet van plan om 11 te betalen voor portokosten :(

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

ik heb bij winkels zowieso niet echt veel papst fans kunnen vinden. misschien dat je beter naar sunon kan vragen, die komen vaker voor. althans bij de hobby winkels. die zijn ook stil. ik weet niet of papst stiller is, maar dat kan je wel vinden op de sites van papst en sunon

www.papst.com
www.sunon.com.tw

• EvilVoicez942
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05-2021
Zeker te weten stiller
Kijk eens bij Conrad of een andere groothandel op internet, zijn de bezorgkosten ook niet zo hoog

P4°2.0blablablablabla

Verwijderd

Radio centrum in Utrecht heeft ze in alle soorten en maten. Het is een grote elektronica winkel...

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-02 12:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Als je er niet echt om zit te springen effe wachten tot een beurs, liggen ze altyd.

20*350ZO45°

Verwijderd

of een inkoop actie ;-)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Probeer het eens bij een electronikawinkel, daar hebben ze meer keuze met ventilatoren.
Die krengen zijn wel duur dacht ik.
-edit-
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/55
staan ook Papst tussen, misschien in de buurt.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1