Toon posts:

Waar kan je quake2 kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heyz,

ik heb dus quake2 gedownload, nieuwste versie gepatched enzo maar hij wil niet lekker draaien. Al vanaf de demo versie niet :(

Nu ben ik dus maar van plan Quake2 te kopen aangezien deze toch niet al te duur zal zijn :)

Maaruhm, waar? :( Ik heb al gezocht op internet enzo maar kom er nergens uit.

Weet iemand toevallig waar ik de officiele versie quake2 kan kopen? :)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Intertoys, Bart Smit, FRS zal ie vast wel ergens liggen tegen een niet al te hoge prijs... Heb je wel al rondgekeken?? (ook in die budgetbakken)

Verwijderd

Intertoys heeft de volledige versie niet , maar wel een mission pack van ongeveer 5 euro....maar die is dacht ik zelfs nog voor quake 1 :P

De Bart Smit heeft quake 2 dacht ik wel in zon klein dooske , en de Dynabyte heeft hem ook heus nog wel ergens in een stoffig hoekje liggen.

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ik zou zeggen kijk even op www.e-bay.nl of www.marktplaats.nl

Verder is er ook een "Ultimate quake pack" te koop met daar in deel 1,2,3 maar daar heb je denk ik niets aan want die is ook nog is 45 euro (zie Hier)

edit: en idd in de winkels zelf moet ie goedkoop liggen (kwam heb volgens mij laats nog tegen bij bart smit)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Topicstarter
ik heb niet echt veel tijd om te shoppen ivm met mijn werk.. Dus nog niet gewinkeld ervoor, maar ik ben dus ook benieuwd of hij nog ergens online te koop is.

op de site vasn freerecordshop kan ik wel quake1 kopen maar geen quake2 :'(

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Maar kleine kans dat ie het wel doet als de demo en download versie het al niet goed doet...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 13:10 schreef aftermath het volgende:
ik zou zeggen kijk even op www.e-bay.nl of www.marktplaats.nl

Verder is er ook een "Ultimate quake pack" te koop met daar in deel 1,2,3 maar daar heb je denk ik niets aan want die is ook nog is 45 euro (zie Hier)
dat van die ultimate quake pack wist ik wel, maar dat vind ik nog een beetje prijzig, aangezien ik alleen quake2 wil hebben :)

• .GoO
Op woensdag 29 mei 2002 13:11 schreef Bosmonster het volgende:
Maar kleine kans dat ie het wel doet als de demo en download versie het al niet goed doet...
Idd.. Wat doet het eigenlijk niet goed? Misschien is het wel gewoon te verhelpen..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 13:11 schreef Bosmonster het volgende:
ik mis gewoon een aantal bestanden en had bij het installeren al probs dat hij de cd-rom niet kon vinden enzo :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 13:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

Idd.. Wat doet het eigenlijk niet goed? Misschien is het wel gewoon te verhelpen..
bij het laden van elke map (die niet in 3.20 zit (dus q2dm1 enzo) krijg ik een heleboel regels dat hij /textures/xxx/bestand.ext niet kan vinden

• .GoO
Op woensdag 29 mei 2002 13:15 schreef Vreez het volgende:

[..]

bij het laden van elke map (die niet in 3.20 zit (dus q2dm1 enzo) krijg ik een heleboel regels dat hij /textures/xxx/bestand.ext niet kan vinden
Denk dat je dan eerder vergeten bent iets te installeren, of verkeerd hebt geinstalleerd.. q2dm1 etc zitten niet standaard bij q2... heb je al gekeken of je die bestanden wel in de juiste dir hebt staan?

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

mocht het niet allemaal lukken hier heb je quake 2 origineel 10 euro: Hier (marktplaats)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Voor 10 euro stuur ik je de originele CD op... mail maar ff naar het adres in me profile.....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Pagina: 1