Dos keyboard gezocht.

Pagina: 1
Acties:

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 14:37

Metzie

Nyaano !

Topicstarter
Mijn 5 1/2 jaar oude dos keyboard begint kuren te vertonen. Door de vele jaren dat ik doom, duke nukem en andere spelletjes speelde is mijn linker pijltjes toest kapot gegaan tijdens het spelen van GTA3 :D
Nu is dat niet zo erg met spellen omdat ik tegenwoordig de WASD combinatie gebruik, helaas is het onder word of html kloppen een stuk lastiger om even een aantal tekens terug te gaan.

Ik heb een F*cking hekel aan windows keyboards, of multimedia keyboards. Ik zoek dus een winkel die nog nieuwe of weinig gebruikte dos keyboards verkoopt. Pricewatch bied eigenlijk geen oplossing, want dat zijn allemaal "moderne" keyboards.

Ik zoek wel een compact keyboardje, dus geen grote IBM plank van 40x100cm :D

Heeft iemand een idee waar je die nog kan krijgen? Ik zal eventueel later een foto posten van me huidige keyboard, want eigenlijk zoek in precies zo'n zelfde exemplaar.

Din of ps/2 maakt niet uit.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Veel pc shops hebben deze nog gewoon. Key tronics maakt ze onder anderen nog :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Cherry keyboards vind ik wel goed... lekker basic en supersterk... zitten wel 3 toetsen voor windows op :{ :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 12:59 schreef Marv het volgende:
Cherry keyboards vind ik wel goed... lekker basic en supersterk... zitten wel 3 toetsen voor windows op :{ :)
Zoals ik zei, GEEN windows toetsen. Ik zoek een DOS toetsenbord. Ik ga even zoeken naar "key tronic' keyboards, kijken of dat iets is.

Iemand anders nog ideeen?

I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Die toetsen kun je er ook gewoon afhalen hoor, kijk anders eens op rommelmarkten oid voor een oud toetsenbord.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 21:14
Wat bedoel je met dos toetsenbord :?

Want de aansluiting is in theorie het zelfde gebleven, alleen het stekkertje is anders :P.

Ik heb zelf een logitech, en jah die werkt ook onder dos :). Daarnaast is ie gewoon superfijn...

Verwijderd

je wil dus een toetsenbord zelfs zonder de windows-toets?? Vraag me af of die nog nieuw te koop zijn.

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Topicstarter
Ik zoek een keyboard zoals vroeger toen er nog geen windows 95 op pc's stond. Ik wil geen vuil bruin gebruikt keyboard, anders had idd wel op een rommelmarkt gekeken.

Ik heb trouwens gekeken bij key tronic. Maar die hebben ook alleen maar keyboards met windows toetsen erop.

Verwijderd

jah :) volgens mij wel.. ik wil ook wel zo'n oud unix keyboard zonder keypad en windowstoetsen :)

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Moet je een ouder Dell-keyboard op de kop tikken, die dingen zijn net tanks; ze kunnen gewoon niet stuk; en hebben geen windows keys.

Verwijderd

Ik heb nog 'oude' compaq keyboards, niet bruin en wel oer-sterk... :)

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Topicstarter
Ik heb de maker van m'n huidge keyboard gevonden. Een bedrijfje genaamd Identity Systems Tech?? :? Ik ga ze wel es faxen, mischien hebben ze nog restvoorraad. Ben best bereid goed te betalen om m'n zelfde keyboard terug te krijgen.

Mocht iemand thuis nog een merkloos dos-keyboard hebben liggen, als het model "TK-M501C" is, wil ik em graag overnemen voor een goede prijs.

Pagina: 1