Toon posts:

Spontane vastlopers bij opstarten games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Specs: zie sys.

Ik heb nieuwste detonator drivers, en VIA 4in1.
Ik had eerst per ongeluk eerst de detonator drivers en daarna de VIA drivers gedaan, maar toen weer hersteld en goed gedaan. (videokaart uninstalled, viadrivers, en toen weer vid kaart installed.).

Nu is me pc goed stabiel (win2k) en hij kan 3dmark eindeloos loopen. Maar zodra ik sommige dingen doe hangt ie.
Bijvoorbeeld bij powerstrip als ik adapter information doe, en soms bij het loading screen van counterstrike (opengl).

Het lijkt wel of hij bij het omschakelen naar opengl of whatever problemen heeft.

Iemand al eens eerder zooiets meegemaakt?

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heb je je FSB wel hoog genoeg staan?
Ik had een vriend en die had zijn fsb van z'n 2000+ op 100 staan en daar crashten ook z'n games... Sjek dat dus ff :)

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 12:52 schreef Juniorrules het volgende:
Heb je je FSB wel hoog genoeg staan?
Ik had een vriend en die had zijn fsb van z'n 2000+ op 100 staan en daar crashten ook z'n games... Sjek dat dus ff :)
Ik heb nix veranderd....alles is untweaked. Ze zetten zoiets toch niet standaard verkeerd dan?

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Jawel, vaak staat het standaart op 100 ipv. 133. Ik zou toch even gaan kijken in je bios... :)

T.net gallery | V&A ads

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Claude

not AI... (member since 2001)

AMD processor met Windows 2000 en problemen met games?

Installeer in ieder geval deze patch van AMD:
http://www.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_871_2367,00.html

Kijk eens of het dan beter gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 13:09 schreef Juniorrules het volgende:
Jawel, vaak staat het standaart op 100 ipv. 133. Ik zou toch even gaan kijken in je bios... :)
ff gekeken en hij stond gewoon op 133 :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 13:13 schreef Claude het volgende:
AMD processor met Windows 2000 en problemen met games?

Installeer in ieder geval deze patch van AMD:
http://www.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_871_2367,00.html

Kijk eens of het dan beter gaat.
geinstalleerd...wat doet die patch precies? geeft ie geen problemen met die VIA 4in1 AGP driver shit enzo?

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Claude

not AI... (member since 2001)

Op woensdag 29 mei 2002 13:16 schreef aMb1983 het volgende:

[..]

geinstalleerd...wat doet die patch precies? geeft ie geen problemen met die VIA 4in1 AGP driver shit enzo?
Zorgt ervoor, dat je veel voorkomende vastlopers vermijdt. Verandert wat bij de AGP-instellingen in het register.
Geen problemen met VIA-4-in-1 toestanden.

Hoe loopt het sindsdien?

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:57

joskuiper

PapaCooper

Win 2k is game-onvriendelijk!
lang niet alle games draaien onder windows 2000!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Op woensdag 29 mei 2002 12:36 schreef aMb1983 het volgende:
Specs: zie sys.

Ik heb nieuwste detonator drivers, en VIA 4in1.
Ik had eerst per ongeluk eerst de detonator drivers en daarna de VIA drivers gedaan, maar toen weer hersteld en goed gedaan. (videokaart uninstalled, viadrivers, en toen weer vid kaart installed.).

Nu is me pc goed stabiel (win2k) en hij kan 3dmark eindeloos loopen. Maar zodra ik sommige dingen doe hangt ie.
Bijvoorbeeld bij powerstrip als ik adapter information doe, en soms bij het loading screen van counterstrike (opengl).

Het lijkt wel of hij bij het omschakelen naar opengl of whatever problemen heeft.

Iemand al eens eerder zooiets meegemaakt?
Niet toevallig een driver prob van je soundkaart?
3Dmark test dit namelijk niet...

En verder zou Win2k met games geen problemen moeten geven, heb een jaar met Win2k gegamed en (bijna) alles werkte prima, daar ligt het iig niet aan.

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:15

dodo79

witte dikke tonnie

Op maandag 03 juni 2002 16:10 schreef Rage_667 het volgende:
Win 2k is game-onvriendelijk!
lang niet alle games draaien onder windows 2000!
euuhhh, welke games dan niett?????
ik ben ze nog niet tegen gekomen.

als er bepaalde games niet draaien, update je direct x naar de laatste versie.
Da werkte bij mij prima

omdat het kan!

Pagina: 1