[el] rpm teller mobo stuk

Pagina: 1
Acties:

• Extremiel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-01-2025
Ik heb laatst een fannetje verkeerd op m'n mobo aangesloten gehad en nu geeft mijn mobo de rpm van de fans niet meer door ;( .
Het gaat om een GA-7ZXE mobo, monitoring tool begint te piepen dat de cpu fan niet zou draaien, maar dat doet ie wel degelijk.
Heeft iemand wel eens een soortgelijk probleem gehad en zou het op een of andere manier te repareren zijn?

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:03
Op woensdag 29 mei 2002 12:12 schreef Extremiel het volgende:
Ik heb laatst een fannetje verkeerd op m'n mobo aangesloten gehad en nu geeft mijn mobo de rpm van de fans niet meer door ;( .
Het gaat om een GA-7ZXE mobo, monitoring tool begint te piepen dat de cpu fan niet zou draaien, maar dat doet ie wel degelijk.
Heeft iemand wel eens een soortgelijk probleem gehad en zou het op een of andere manier te repareren zijn?
Normaal kan je toch een fan maar op een manier aansluiten. Doormiddel van een stukje plastic aan een kant wordt dit toch juist tegengehouden.

Sorry, ik kan je niet helpen ;(

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Ik heb hetzelfde gehad met m'n K7T266 Pro2 maar ik heb inmiddels een nieuwe gekregen :)

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Verwijderd

ik heb t ook nu met mijn msi 6330le3 en tis behoorlijk klopte maargoed ik gaat m nog ff wisselen..heb nog garantie :)

Verwijderd

Mijn onderste fanaansluiting is naar de knoppen, ben nog blij dat mijn MBtje het nog doet :D