Toon posts:

sloop een TFT hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een TFT scherm met een rode pixel midden in het beeld. een compaq TFT 15 inch maar ze willen hem niet in ruilen voor een nieuwe omdat er maar een pixel beschadigd is en dat moeten er minstens 5 op een vierkant cm zijn kan iemand me hier helpen zonder dat het opvalt natuurlijk. >:)

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 20:41
Help mij de garantie op te lichten;
niet erg nice |:(

Verwijderd

Topicstarter
nee dat niet maar als je er eerst zoveel voor betaald en dan iets defects krijg is dat ook niet erg nice

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:49
Zo staat het in de voorwaarden waar jij accoord mee bent gegaan...

Het is dus eigen schuld dikke bult >:)

Verwijderd

Nu niet voor die ene pixel beginnen neuten he.
Het staat duidelijk in de garantiedocumenten enzo, en het is geweten dat't bij tft's mogelijk is.
En voor hetzelfde geld, krijg je één terug, waarvan er 2 of 3 pixels kapot zijn over een oppervlakte van 5cm²

Verwijderd

Het is natuurlijk lullig om te zeggen, ik weet dat het veel geld kost. Maar waarom heb je dit bij de aankoop niet gecheckt?????? zwart scherm en wit en groenscherm, dan had je het kunnen zien. En een beetje computerboer ruilt dat tft scherm gewoon om.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Probeer een hamer, eerst een magneet erbj houden, die trekt de pixels dan aan, en dan ff flink uithalen.

That should do the trick :+

Nu ff serieus, dit is oplichterij, idd vervelend van die pixel, maar t is niet anders.

Kun je m niet terug brengen met het argument dat hij niet snel zat refreshed ofzo.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
nou het is namelijk niet mij tft maar wij zijn het bedrijf en we ruilen hem ook in voor de klant maar willen zelf natuulijk ook geld besparen en we weten natuurlijk wel dat dit in de handleiding en voorwaarde staat vermeld! :P
Maar het blijft klote.

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

misschien met een vergrootglas ?

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

Verwijderd

Topicstarter
kan je bij compaq denken jullie de monitor inruilen. zo iets van een TFT bevalt me niet ik wil een 17 inch monitor inplaats van deze? :+

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Baarsjes

Unagi

Jouw bedrijf gaat hem inruilen voor die klant, en schiet er zo zelf bij in? Waarom vermelden jullie dit dan ook niet in je voorwaarden? Dnek dat het zeker bedrijfsmatig niet slim zou zijn om het te proberen, mochten ze erachter komen dan kan je eventuele contacten in de toekomst wel vergeten.

http://www.bonuszoeken.nl

Verwijderd

Topicstarter
das waar.

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 12:06 schreef Neeles het volgende:
nou het is namelijk niet mij tft maar wij zijn het bedrijf en we ruilen hem ook in voor de klant maar willen zelf natuulijk ook geld besparen en we weten natuurlijk wel dat dit in de handleiding en voorwaarde staat vermeld! :P
Maar het blijft klote.
sjeez, dan is 't al helemaal lame zeg :{

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Neeles-> ik heb een erg kleine voorraad geduld voor oplichters. Bij deze krijg je dan ook een waarschuwing: doe je het weer, dan kan je wmb gelijk wegblijven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.